mietteitä
Ai kas, sä luulet näkeväsi mun pään sisälle vain siksi että olen lapseton?Alkuperäinen kirjoittaja mä";21936167]Asian yksi eikä suinkaan vähäinen puoli on se: Näytä alkuperäinen viestiMinun mielipiteeni on että lapsettomuushoidot on tarkoitettu vain vahvoille. Ei niitä kuka tahansa kestä eikä jaksa. Ne jotka täällä julistaa että "jos lapsia ei olisi tullut luonnollisesti niin sitten ne olisi jääneet tekemättä", niin mistä ihmeestä te sen tiedätte kun olette niitä lapsia kuitenkin saaneet? Toki onhan täällä niitäkin jotka ovat tahallisesti jääneet lapsettomiksi, eivätkö ole hoitoihin lähteneet, mutta kuten jo ilmaisin mielipiteeni he eivät ole siihen kykeneviäkään.
Kykenemisestä ei ollut mun hoitoihin lähtemättömyyteni kiinni.
Olen aina ajatellut teini-iästä saakka, että jos en saisi lapsia, niin adoptoisin, en halua hoitoja.
Kun olin nuori ja ajattelin näin, niin en tiennyt edes että mistä hoidoissa on tarkalleen kyse. Aika monelle joka ei tiedä, niissä on kyse vain jostain pillerin nappaamisesta tai yhdestä piikistä. Enpä ajatellut etten olisi kykeneväinen pillerin nappaamiseen, tai yhden piikin ottamiseen. Ajattelin, etten halua lääketieteen avulla lapsia, oli lääketieteen keino sitten mikä tahansa.
Ajattelin, että jos en saa omaa lasta, niin haluan adoptoida. Nimenomaan haluan.
Ja näin tein, kun ei niitä kuulunut. Kykeneminen... ihanko oikeasti kuvittelet, että joku ei voisi tehdä tietoista päätöstä siitä, meneekö hoitoihin vain ei? Että minäkö oikeasti halusin hoitoihin mutta en vaan kyennyt?