No mikä siinä sitten on hienompaa käyttää "jotain muuta sivustoa kuin FB"? Mulle on ihan sama mitä krääsää jossain muilla sivuilla saa näkyviin, mulle niillä ei ole mitään funktiota kun sen FB:n tarkoitus mulle kuitenkin on kommunikaatio.Onhan niitä muitakin sivustoja, missä voi tehdä samaa kuin facebookissa.
Kaikenlisäksi facebookissa on tylsä grafiikka, eikä sinne saa profiilin edes taustakuvaa, saati musaa.. kuten monilla kivemmilla sivustoilla.. johon saa mitä vaan krääsää ja ääntä näkyviin.
Miksi vastasit, kysyin KOUKUSSA olevilta.En mä oo koukussa siihen. Mun kawerit on siellä, ja siellä on helppo vaihtaa kuulumisia ja vaikka jakaa tuoreimpia kuvia.
Mulla ei ole tyyliin satoja bookkiyhteyksiä. Kamut vaan, alle 20.
Funktio sulla on sanonko missä.No mikä siinä sitten on hienompaa käyttää "jotain muuta sivustoa kuin FB"? Mulle on ihan sama mitä krääsää jossain muilla sivuilla saa näkyviin, mulle niillä ei ole mitään funktiota kun sen FB:n tarkoitus mulle kuitenkin on kommunikaatio.
Okei.Funktio sulla on sanonko missä.
No miten se koukussa oleminen liittyy yhtään mihinkään? Fb:tä saa käyttää, mutta siihen ei saa jäädä koukkuun, koska on sivustoja, joilla pystyy tekemään hienoja taustakuvia?En ole koukussa facebookiin, sori.