Miksi ootte koukussa facebookiin?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Kyl mun bookis ainaki on mielenkiintosta.. :whistle: Ei varmasti kaikille mut mulle :D

Kavereiden kans siel tulee juteltua ja sukulaisten kans pidettyy yhteyttä, monet ku asuu satojen kilometrien päässä. Ja muutamia kauan kadoksissa olleita ihania ihmisiä oon sitä kautta kans löytäny :)

Onhan niitä muitakin sivustoja, missä voi tehdä samaa kuin facebookissa.
Kaikenlisäksi facebookissa on tylsä grafiikka, eikä sinne saa profiilin edes taustakuvaa, saati musaa.. kuten monilla kivemmilla sivustoilla.. johon saa mitä vaan krääsää ja ääntä näkyviin.
No mikä siinä sitten on hienompaa käyttää "jotain muuta sivustoa kuin FB"? Mulle on ihan sama mitä krääsää jossain muilla sivuilla saa näkyviin, mulle niillä ei ole mitään funktiota kun sen FB:n tarkoitus mulle kuitenkin on kommunikaatio.

Lunatic
[QUOTE="vieras";21932953]Miten fb:ssa kommunikoiminen tekee kaverista ei-todellisen? Entäs jos soitat puhelimella, onko silloin tekemisissä oikean kaverin kanssa, vai lasketaanko vain ihan kasvokkain tapahtuvat tapaamiset? Sinullako ei ole fb:ssä muita kavereita, kuin näitä John Smithejä?[/QUOTE]

En ole koukussa facebookiin, sori.

Carlos74
Yhteen tai oikeestaan kahteenkin peliin koukussa. Käyn fb:ssa noin 3 kertaa päivässä ja aikaa tulee paljon sielä vietettyä. Tosi vitun tyhmää ja se elämä pitäis kyllä hankkia:whistle:

Keittiönoita
Mä jäin Facebookin koukkuun, kun esikoista puri reissukärpänen. Oli mukavaa käydä lukemassa sieltä hänen kuulumisiaan, katsoa valokuvia ja videoklippejä. Monet asiat tänäkin kesänä tuli tytön kanssa hoidettua Facebookin kautta.

Mulla on Facebookissa aika vähän kavereita, mutta heistä jokaisen tunnen myös irl. Joten jaksan kyllä oikein hyvin lukea heidän kuulumisiaan.

Yhteistyössä