Miksi ootte koukussa facebookiin?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"dee"
Kiinnostaako teitä oikeesti kaikkien kavereittenne tekemiset monta kertaa viikossa? Miten teillä on aikaa? Mä tykkään vaihtaa kuulumisia kasvotusten tai henkilökohtasemmin vaikka mailitse, eikä sellaset jokapäiväset jutut jaksa kiinnostaa, en myöskään tykkää itsestäni päivitellä asioita ympäri nettiä. Olen kyllä naamakirjassa, mutta käyn siellä aniharvoin. Kavereiden kanssa oon tekeisissä silti viikoittain, kumma juttu.

Lunatic
Kyl minäkin siellä käyn, mutten joka pv. Ei niin kauheesti kiinnosta ne kaverien kuulumiset. Sitten tietysti jos on asiaa niin sitäkautta on helppo saada yhteyttä, ainakin niihin jotka roikkuu siellä joka pv.

Siel on yks peli johon oon koukussa, siksi tulee edes avattua koko pulju kun sen avaan. Muuten en menis varmaan ollenkaan.

[QUOTE="dee";21932476]Kiinnostaako teitä oikeesti kaikkien kavereittenne tekemiset monta kertaa viikossa? Miten teillä on aikaa? Mä tykkään vaihtaa kuulumisia kasvotusten tai henkilökohtasemmin vaikka mailitse, eikä sellaset jokapäiväset jutut jaksa kiinnostaa, en myöskään tykkää itsestäni päivitellä asioita ympäri nettiä. Olen kyllä naamakirjassa, mutta käyn siellä aniharvoin. Kavereiden kanssa oon tekeisissä silti viikoittain, kumma juttu.[/QUOTE]

mulla asuu suurinosa kavereista aika kaukana joten fb on oiva yhteydenpito väline

No se on vaan niin kätevä kommunikoinnin väline. Jos on luokkakavereilta jotain kysyttävää koulusta tai jos on poissa, niin se onnistuu sitä kautta. Sieltä saan päivitettyä tiedot sellaisista sukulaisista, joiden kanssa kommunikoiminen muuten onnistuisi lähinnä vain kirjeitse, jotka esim. Argentiinaan saattavat matkata jopa kuukauden.

Lunatic
No se on vaan niin kätevä kommunikoinnin väline. Jos on luokkakavereilta jotain kysyttävää koulusta tai jos on poissa, niin se onnistuu sitä kautta. Sieltä saan päivitettyä tiedot sellaisista sukulaisista, joiden kanssa kommunikoiminen muuten onnistuisi lähinnä vain kirjeitse, jotka esim. Argentiinaan saattavat matkata jopa kuukauden.
No on sitä ennen facebookiakin eletty, tekosyitä tommoset.

No on sitä ennen facebookiakin eletty, tekosyitä tommoset.
No ei se mikään tekosyy ole, vaan ihan puhdas syy. Onhan sitä eletty, mutta silloin yhteydenpito kaukana asuviin sukulaisiin oli käytännössä katsoen olematonta. Sieltä on myös helppo löytää kadoksissa olevia kavereita, joiden olinpaikkaa muuten on osoitteen ja nimenmuutosten myötä vaikea selvittää.

Lunatic
No ei se mikään tekosyy ole, vaan ihan puhdas syy. Onhan sitä eletty, mutta silloin yhteydenpito kaukana asuviin sukulaisiin oli käytännössä katsoen olematonta. Sieltä on myös helppo löytää kadoksissa olevia kavereita, joiden olinpaikkaa muuten on osoitteen ja nimenmuutosten myötä vaikea selvittää.
Sille on varmaan hyvä syy jos joku kaveri on kadoksissa.

Yhteistyössä