ja helpompaa kun voi jutella vaikka useamman kanssa kerralla =)Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;21932425:mieki juttelen siellä kavereiden kans... halvempaa ku soittelu
No juu, viime bannin aikana minäkin roikuin sitten siellä.Silloin 3kk bannin aikana siihen tutustuin ja jäin koukkuun. Siellä ei tuu riideltyä, toisin kuin täällä:vampire:
No on sitä ennen facebookiakin eletty, tekosyitä tommoset.No se on vaan niin kätevä kommunikoinnin väline. Jos on luokkakavereilta jotain kysyttävää koulusta tai jos on poissa, niin se onnistuu sitä kautta. Sieltä saan päivitettyä tiedot sellaisista sukulaisista, joiden kanssa kommunikoiminen muuten onnistuisi lähinnä vain kirjeitse, jotka esim. Argentiinaan saattavat matkata jopa kuukauden.
No ei se mikään tekosyy ole, vaan ihan puhdas syy. Onhan sitä eletty, mutta silloin yhteydenpito kaukana asuviin sukulaisiin oli käytännössä katsoen olematonta. Sieltä on myös helppo löytää kadoksissa olevia kavereita, joiden olinpaikkaa muuten on osoitteen ja nimenmuutosten myötä vaikea selvittää.No on sitä ennen facebookiakin eletty, tekosyitä tommoset.
Kävitkö lunatic noitumassa fb:n, kun se on kaatunut:stick:No on sitä ennen facebookiakin eletty, tekosyitä tommoset.
Sille on varmaan hyvä syy jos joku kaveri on kadoksissa.No ei se mikään tekosyy ole, vaan ihan puhdas syy. Onhan sitä eletty, mutta silloin yhteydenpito kaukana asuviin sukulaisiin oli käytännössä katsoen olematonta. Sieltä on myös helppo löytää kadoksissa olevia kavereita, joiden olinpaikkaa muuten on osoitteen ja nimenmuutosten myötä vaikea selvittää.
Kävitkö Scarre lauantaina kaatumassa puskaan teiän pihalla?? opcorn:Kyllä siellä voi olla hyvinkin mielenkiintoosta.
Tietysti.Kävitkö lunatic noitumassa fb:n, kun se on kaatunut:stick:
Mä unohdin! :headwall:Kävitkö Scarre lauantaina kaatumassa puskaan teiän pihalla?? opcorn:
Siksi se sopiikin mulle täydellisesti.fb on saatanan tuotosta
Mä unohdin! :headwall: