Tunnen varsin hyvin yhden perheen, jossa vauvat syövät valmissoseita AINA. Lisäksi 3v ja vanhemmat syövät myös valmisruokia. Joskus saattavat viikonloppuna tehdä jotain muutakin kuin mikrossa lämitettävää.
Sama äiti antaa vauvan itkeä ja parkua jaloissaan, lässyttää vain "äiti ottaa syliin, kun ehtii". Lapsi voi pahimmillaan parkua puolikin tuntia, välillä rauhoitellaan maissinaksulla tai tutilla. Sama, jos vauva herää päikkäreiltä äiti ei lähde heti hakemaan vauvaa, vaan antaa tämän huutaa sängyssä hyvänkin tovin, kun ei just silloin ehdi toista hakemaan... Äiti vain huokailee ja sanoo, että pakko on ollut tottua parkuun näiden kanssa
Helteiden aikaan laittoi lapset joka päivä autoon ja ajoi kahden tunnin lenkin. Kun ei muuten saanut lapsia päiväunille ja ei kuulemma väsyneitä lapsia jaksanut. Samaa tekee edelleen välillä, jos lapset ovat nukuneet huonosti.
Ennen kuin vauvat täyttivät vuoden, eivät liikkuneet missään vauvojen kanssa (ei kaupassa, ei kylässä). Ja heillekin sai käydä kylässä vain tarkoin valitut ihmiset.
Tämän perheen tunnen tosi hyvin, koska olen perheen äiti
Lapset 3v ja 1v kaksoset. Kaksoset syntyivät pikkukeskosina, toisella on keskivaikea BPD (keskosten keuhkosairaus) ja tämän vuoksi piti infektioriskin vuoksi vältellä ihmisiä eka vuosi. Näistä mainitsemistani tavoista olen saanut päivittelyä, mutta luulen että vaikka nämä päivittelijät ovat meidät tunteneet, eivät he ole ymmärtäneet kokonaisuutta.