J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Minä luovun lääkityksestä sitten, kun A) on kiistatonta faktaa siitä, että se vahingoittaa aivoja ja B) voidaan kiistattomasti osoittaa, että minulla on aivot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Minä luovun lääkityksestä sitten, kun A) on kiistatonta faktaa siitä, että se vahingoittaa aivoja ja B) voidaan kiistattomasti osoittaa, että minulla on aivot.
Toisilla lääkitys auttaa todella.Toisilla pitää punnita hyödyt ja haitat. Huumaaviksi concerta lasketaan sanotaan mitä vaan.
Hurjaa on tuo mitä äitix4 kertoi äkkikuolemista yms.Ja ihan löysin itsekin nuo selosteet netistä.
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/2/867652.pdf
Lukekaapa tuokin pakkausselosta huolella läpi...
PÖHNÄSSÄ??
Se vaikutushan on ihan päinvastainen. Meikäläinenkin istuu penkissä niin tiiviisti ja keskittyneesti että... kaukana pöhnästä, kerpele. :kieh:
PÖHNÄSSÄ??
Pöhnään tulee, jos ottaa alkoholia. Tai puolikkaan rauhoittavan. Luultavasti perkeleen pöhnään tulee, jos ottaa molempia.
Jos adhd-lääkitys tekee zombiksi tai pöhnäiseksi, se on pielessä.
Ei kannata, koska en käytä mitään nyt, enkä varmaan aiokaan, koska kaikki on kokeiltu. On kuitenkin olemassa amerikkalaisen lääkärin Daniel Amenin mukaan adhd-tyyppejä, joissa lääkityksestä on haittaa, niin luotan siihen, vaikka onkin mietityttänyt välillä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21914706:Se on muuten totta, että lääkitys ei toimi jos adhd:ta ei olekaan. Kannattaisikohan sinun käydä lääkärillesi puhumassa?