Nyt alkanut tuntumaan, että joskos jo vihdoin hakeutuisi jollekin neuropsykologille tai muulle, että saisi pään kasaan. Ajoittain tulee vahva "mä oon hullu"-fiilis, joka ei ainakaan helpota stressaamalla.
Lapsesta asti olen rampannut myös lääkäreillä, mm. nopean leposykkeeni ja rytmihäiriöiden takia. Ahdistuskohtauksia (lähinnä yöllä), raivokohtauksia, ei itsehillintää, muistin heikkous (kaikki tavarat AINA hukassa, joskus saatan yhtäkkiä unohtaa läheisen ihmisen nimen tmv), keskittymiskyvyn puute, kouluongelmat, elämän yleinen hallintaongelma (laskut jäisi maksamatta jos mies ei huolehdi jne)...listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle.
Töissä on välillä hankalaa, kun keskittymiskyky puuttuu. Mua saatetaan pitää TYHMÄNÄ, vaikka oikeasti tiedän olevani ihan välkky, mutta kun en ole aina ihan "all in" tai keskity juttuihin, niin unohdan kaiken ja käyttäydyn höhlästi...siinä määrin alkaa jo vaikuttaa normielämään (varsinkin nyt kun on lapsi, josta pitäisi pystyä pitämään huoli), että pitäisi hakeutua ehkä lekurin juttusille.
Siis soitto kunnalliselle yleislääkärille, vai miten? Jännittää. Tuntuisi pelottavalta saada paperille diagnoosi, kun koko ikänsä on tiennyt että JOKIN on vialla...sitten sille saisi nimen. Ehkä tässä tilanteessa tieto ei lisäisi tuskaa?