Montako blogia sulla on?

Mulla on 4.

Kun mun kaikki blogit on suuntautuneet johonkin tiettyyn aiheeseen, niin en mä voi niitä yhdistääkkään. Ja toisaalta, osa blogeista on sellaisia joissa haluan olla anonyymi. Siis jopa niin anonyymi etten halua että kukaan tietää blogien kirjoittajan olevan chef.

Jos tutut niihin törmää, niin tunnistaa yllä. Mutta se on ihan ok :)

Periaatteessa 2. Mut toisen oon "hylänny" jo pari vuotta sitten, et se ei ole enää oikeastaan edes käytössä. Eli mulla on 1. :)

Blogissa on vähän kaikenlaista, päiväkirja tyyppistä pohdiskelua, kuvia, leivontaa ym ym.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="minä";21902584]"Älköön kukaan puhutelko minua aamulla ennen kuin saan kupin kahvia!

Sen jälkeen- olkaa niin hyvät :D"

Joko saa kysyä että millainen :)[/QUOTE]

:LOL:

Kaks mukillista jo takana, kyllä sopii kysyä. Tirsk.

Kestovaippoihin liittyy.

Miksi sulla on niin monta? Miksi et yhdistä, vai onko sulla sama juttu kun mulla?

Ja jännä tuo kimppablogi :)
No tuo raksablogi on semmonen, että siellä on vaan sitä raksajuttua, sitten tuo mulla on tuo mun sekalainen hömppäblogi ja sitten yks jossa on vain leivontakuvia. Sitten yks on semmonen samanmoinen varmaan kun sun, vähän niin ku mun päiväkirjani, ei ole mitenkään yleisesti jaossa, mutta löydetävissä. Tuo kimppablogi on semmonen, että siihen on nyt ilmoittaunut jo 260 kirjoittajaa, tänään on viimenen päivä ilmoittautua muuten tän vuoden sessioon, neulotaan sukkia yms kaks kuukautta kimpassa ja postataan siihen blogiin tuotoksiamme ja tuntojamme.

Suzyanne
Yksi vaan, kesäkuussa aloitin. Siellä on kolumneja, novelleja ja kaikenmaailman kirjoituksia, ihan kaikesta mitä vaan on tullut milloinkin mieleen, laidasta laitaan. Mun päässä pyörii paljon ajatuksia, ihan turhia ja hassujakin, niitä olen sinne purkanut. On humoristisia tekstejä, osa jopa täysin älyvapaita, osa vähän syvällisempiä, tai sitten tarinoita joita olen keksinyt näkemistäni tuntemattomista ihmisistä. =) Linkki löytyy profiilistani.

Sitten yks on semmonen samanmoinen varmaan kun sun, vähän niin ku mun päiväkirjani, ei ole mitenkään yleisesti jaossa, mutta löydetävissä.
Ei mulla ole sellaista ns. päväkirjablogia, vaan ne 2 blogia joita kirjoitan anonyyminä, liittyvät vain kumpikin yhteen (erllisiin) aiheeseen. Mutta kummankin blogin aihe on henkilökohtainen...tai siis miten sen nyt sanoisi.

Tilanne on se, että toinen niistä blogeista on julkaistu eräässä laajalevikkisessä lehdessä jossa olen nimellä ja naamallani. Eli mikäli siis kertoisin teille nyt sen blogin linkin niin sitä kautta varmasti aika moni teistä osaisi tunnistaa, että ahaa, Chefin oikea nimi on se ja se ja hän näyttää siltä ja tältä ja hänen elämässään on tällainen asia. Ja tätä siis en halua.

Eli tietyllä tapaa se blogi on kaikkea muuta kuin anonyymi, mutta toisaalta taas ei kukaan teistä (tai no ehkä sen 10 ihmistä) tiedä oikeata nimeäni eikä osaa siis minua siihen blogiin yhdistää :)

Toinen blogini ei ole niin vakava ja sen periaatteessa voisin joskus julkaista, mutta koska siellä on kuvia niin sitä tuskin teen :)

Eihän noita teidän blogeja lue kukaan.
Kylläpäs lukee :)

Sitä varten mulla on laskurit ja tilastoseurannat että näen päivittäiset/kokonaiset kävijämäärät. Kirppisblogia on luettu jo yli 11 000 kertaa helmikuusta lähtien ja toista henkilökohtaista blogiano käy kurkkaamassa yli 50 ihmistä/päivä minimissään ja parhaimpina päivinä kävijöitä on yli 200 :)

Yksi vaan, kesäkuussa aloitin. Siellä on kolumneja, novelleja ja kaikenmaailman kirjoituksia, ihan kaikesta mitä vaan on tullut milloinkin mieleen, laidasta laitaan. Mun päässä pyörii paljon ajatuksia, ihan turhia ja hassujakin, niitä olen sinne purkanut. On humoristisia tekstejä, osa jopa täysin älyvapaita, osa vähän syvällisempiä, tai sitten tarinoita joita olen keksinyt näkemistäni tuntemattomista ihmisistä. =) Linkki löytyy profiilistani.
Kuulostaa värikkäältä :)

Yhteistyössä