Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Alkuperäinen kirjoittaja Aukko:
Toivon rukousta, että parantuisin syömishäiriöstäni ja voisin elää normaalia elämää..
Muistan sinuakin rukouksin. Laitan vihkooni ylos :hug:
Rukoilen myös että sinun sielussasi olevat haavat Hän parantaisi josta tämä ongelma aiheutuu :heart:

tuisku
Rukoilisitko että parantuisin tästä sairaudesta ja jos Jumala vois ottaa pois minulta allergia oireet! Tapahtukoon tietty Taivaallisen Isämme tahto! Siunatkoon Jeesus sinua ja perhettäsi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan :heart:
Kuin myös Sinulle.

Ole myös taholtani oikeasti tervehditty parhaimman kautta.
Olet lämmin ja välittävä ihminen, joka haluaa - ja jolle minäkin haluan - vain hyvää.

Jumala antakoon sinullekin tyyneyttä hyväksyä ne asiat joita et voi muuttaa, rohkeutta puuttua asioihin, joihin voit vaikuttaa, ja viisautta aina erottaa toisistaan nämä kaksi.

Ole siunattu uskosi mukaan!

ekekek
Eihän tämä ota, jos ei anna... Eli pyydän apua ja voimia parisuhteeseen. Samoin toivon tsemppiä itsestäni huolehtimiseen, joka vaikuttaa parisuhteeseen ja samalla lapsen hyvinvointiin. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Dislike Namiska:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan :heart:
Kuin myös Sinulle.

Ole myös taholtani oikeasti tervehditty parhaimman kautta.
Olet lämmin ja välittävä ihminen, jolle haluan vain hyvää.

Jumala antakoon sinullekin tyyneyttä hyväksyä ne asiat joita et voi muuttaa, rohkeutta puuttua asioihin, joihin voit vaikuttaa, ja viisautta aina erottaa toisistaan nämä kaksi.

Ole siunattu uskosi mukaan!
:heart:

ritva
muista sisareni miestä rukouksin lääkärit odotavat et se nukuu pois se on todella sairas mutta siltikään en viellä luovuta että jeesus voi nostaa hänen sairas vuotelta ylös uskoni on vahva kaiki hänen omaiset on sairalassa täläkin hetkellä siunavin terveisin ritva

ritva
muista sisareni miestä rukouksin lääkärit odotavat et se nukuu pois se on todella sairas mutta siltikään en viellä luovuta että jeesus voi nostaa hänen sairas vuotelta ylös uskoni on vahva kaiki hänen omaiset on sairalassa täläkin hetkellä siunavin terveisin ritva

Alkuperäinen kirjoittaja ritva:
Onko tämä siskosi mies uskossa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auttaisitko minua löytämään unelmatyöpaikan? Tai edes paikan, jossa en ahdistuisi, muuttuisi lapsillekin huutavaksi hirviöksi enkä kokisi olevani vain niin huono.
:hug:
Järjestyköön sinulle työpaikka jossa viihdyt ja antakoon Taivaan Isä sulle mielenmalttia ja avatkoon Hän sinun silmät näkemään kotonakin sen kaiken hyvän mitä olet saanut lapsiesi kautta :heart:

Hei.

Ensin halua siunata sinua ja kiittää tästä upeasta ketjusta,
Jumala kätkeköön sinut verihaavojensa suojaan ja antakoon taivaallista viisautta näiden kysymysten keskellä :heart:

pyytäisin että rukoilisit minun ja mieheni puolesta (emme ole naimisissa vielä ) yhteisen elämämme puolesta ja että jumala parantaisi kaikki haavat ja näkisi mitä sydämmemme toivoo... siten pyytäisin rukousta äitini puolesta en ole kuullut hänestä kohta 3-vuoteen mitään ja hän on pahasti huume riippuvainen.

Kiitos sinulle paljon!!

keijo
Moni on hädän keskellä ja Jumalan avun tarpeessa ja uuden voiman tarpeessa .Jeesus kuule monen hätäinen ja epä tovonen avun pyyntö sinulle ,kiitos etta kuulet heitä ja vastaat ihanasti ja voimakkaasti ihmeiden kanssa ;Jeesusksen nimessä ,amen ,siunausta ja kiitos keijo södertälje

"vieras"
Voisitko rukoilla äitini puolesta, jotta hän saisi vielä kerran jatkoaikaa elämälleen? Hän sairastaa syöpää (kasvaimia ainakin vatsan alueella), ja äidin kunto on huonontunut kovasti viime viikkojen aikana ja tauti on levinnyt. Mutta elämänhalua ja taistelutahtoa vielä löytyy, joten jälleen tarvitaan ihmettä. Eli voisitko rukoilla äitini parantumisen puolesta?

Pyydän ohjausta työpaikkojen hakuun. Minulla on aika lailla sama kotiäitiys kuin sinulla eli olin 10v kotiäitinä ja sen jlk. ollut 2v työttömänä osa-aikaisia töitä luukunottamatta. Nyt täysin kyllästyneenä kännykän jatkuvaan kyttäilyyn. Tahdon työtä jossa olisi säännölliset työajat!

Hei.

Ensin halua siunata sinua ja kiittää tästä upeasta ketjusta,
Jumala kätkeköön sinut verihaavojensa suojaan ja antakoon taivaallista viisautta näiden kysymysten keskellä :heart:

pyytäisin että rukoilisit minun ja mieheni puolesta (emme ole naimisissa vielä ) yhteisen elämämme puolesta ja että jumala parantaisi kaikki haavat ja näkisi mitä sydämmemme toivoo... siten pyytäisin rukousta äitini puolesta en ole kuullut hänestä kohta 3-vuoteen mitään ja hän on pahasti huume riippuvainen.

Kiitos sinulle paljon!!
Laitan tähänkin muillekin tiedoksi että vastasin sinulle yksityisviestillä etttei kukaan ihmettele miksi en tähän vastannut =)

[QUOTE="vieras";21898638]Voisitko rukoilla äitini puolesta, jotta hän saisi vielä kerran jatkoaikaa elämälleen? Hän sairastaa syöpää (kasvaimia ainakin vatsan alueella), ja äidin kunto on huonontunut kovasti viime viikkojen aikana ja tauti on levinnyt. Mutta elämänhalua ja taistelutahtoa vielä löytyy, joten jälleen tarvitaan ihmettä. Eli voisitko rukoilla äitini parantumisen puolesta?[/QUOTE]

Muistan äitiäsi rukouksin ja sinulle pyydän voimaa kaiken tämän keskelle:hug:

Pyydän ohjausta työpaikkojen hakuun. Minulla on aika lailla sama kotiäitiys kuin sinulla eli olin 10v kotiäitinä ja sen jlk. ollut 2v työttömänä osa-aikaisia töitä luukunottamatta. Nyt täysin kyllästyneenä kännykän jatkuvaan kyttäilyyn. Tahdon työtä jossa olisi säännölliset työajat!
Hän on voimallinen tekemään sinun elämääsi samanlaisen ihmeen kuin mitä minulle teki :hug:
Ole levollisin mielin kaikki järjestyy parhain päin:heart:
Olet rukouksissani.

Yhteistyössä