Meillä on ollut kaks opelia, vm-82 ascona (jossa oli kadetin kone). Asco toimi aikansa, mutta kuten olettaa saattaa tuon ikäiseen autoon kun rupes vikoja tulemaan niin se oli enempi korjattavana ku liikeenteessä. En pistäisi niinkään merkin syyksi tätä.
Toinen oli sitte vm-97 vectra, jonka oli edellinen omistaja "korjannut" tinailemalla sulakerasiaa jne, jonka seurauksena autosta paloi kaikki sähköt yhtenä kauniina iltana. Sepä makasi sitten kuukauden verran korjaamolla kun vikaa etsittiin ja tosiaan sähköt uusittiin. Samalla piti vaihtaa moottorinohjausboksi, mikä taas sai ajoneston päälle ja eikun hinaus merkkiliikkeeseen... Noh, eihän se ollu ku reilu tonnin korjaus.
Sitte ku saatiin auto liikenteeseen niin se löi samalle päivää ajoneston uudelleen päälle.. Ei muuta ku hinaus taas merkkiliikkeeseen ja selvis että peräkontin luukussa oli joku johto menny poikki. Auto siis luuli tulleensa varastetuksi
Sen jälkeen veccu suostui pelaamaan suht hyvin, mitä nyt moottorinvikavirtavaloa vilkutteli sillon tällön ja vähän useemminki.