Korjaus tekstiin...Alkuperäinen kirjoittaja että näin...:Minä en rokotetta ottanut. En myöskään halunnut sitä lapsilleni.
Lasten isä meni sen salaa laittamaan lapsille, että näin.
Kyllähän tuo oli tiedossa jo silloin. Se kai kuitattiin sillä, että jenkit suosivat omia rokotteitaan ja kertoivat vain tekosyyksi tuon testaamattomuuden...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mä tästä ainakin siihen aikaan luin kun noita rokotuksia alettiin järjestämään.Alkuperäinen kirjoittaja Värioikku:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kyllähän se tutkimus kestää kuukausia, mut nyt kävin äsken tuolta lukemassa, että 14 epäilyä on jo löydetty ja odotettavissa noin 50 epäilyä?? Yhdysvallassa ei rokotettu kai ketään sen takia että rokotetta ei ollut tutkittu, eikä myöskään Sveitsissä.. helvetin helvetti ei voi muuta sanoaAlkuperäinen kirjoittaja vierasvieras:No höh, eikös se pitäny olla niin, että kaikki ne rokotteen ainesosat oli ennestään tuttuja? Näin muistaakseni vakuutettiin thl:n sivuilla silloin. Mikäs tästä sikaflu rokotteesta olis tehny enemmän vaarallisen kuin vanhemmat rokotteet? Kaikilla rokotteilla saattaa olla sivuvaikutuksia... Myös niillä, jotka ovat neuvolan rokotusohjelmassa. Onko se nyt siis selvitetty, että johtuuko tämä narkolepsia rokotteesta vai sairastetusta sikainfluenssasta? Mä kun olin näkevinäni jossain lauseen, että tutkimus vie kuukausia tästä asiasta.
Jep, ja tämäkin tieto tuli varmaan julki vasta nyt? ainakaan mä en tiennyt tuota..
Tziisus mitä suomenkieltä Tuo viimeinen lause: ... emme saaneet KETÄÄN rokotusta...Alkuperäinen kirjoittaja aina ollaan oltu terveitä:en jaksanut lukea koko ketjua, joku on saattanut tämänkin siis mainita jo..
siis sikainfluensa rokote hyväksyttiin vuotta ennen kun koko tautia oli.... saivat yhden lääkefirman pelastettua levittämällä tautia ja hysteriaa, ja rokotteet menivät kaupaksi...
en ole ikinä uskonut rokotteisiin, tässä ketjussa on paljon hyviä esimerkkejä siitä että miksi... emme saaneet ketään rokotusta...
Alkuperäinen kirjoittaja aina ollaan oltu terveitä:en jaksanut lukea koko ketjua, joku on saattanut tämänkin siis mainita jo..
siis sikainfluensa rokote hyväksyttiin vuotta ennen kun koko tautia oli.... saivat yhden lääkefirman pelastettua levittämällä tautia ja hysteriaa, ja rokotteet menivät kaupaksi...
en ole ikinä uskonut rokotteisiin, tässä ketjussa on paljon hyviä esimerkkejä siitä että miksi... emme saaneet ketään rokotusta...
Samat on ajatukset minullakin. Tosin ei minua hetkauttanut nämä narkolepsia-uutiset pätkääkään, olen katunut rokottamista jo rokotuspäivästä alkaen. Heti uutisoitiin että epidemia menossa ohi. Mielestäni turhaan liioiteltu ja peloteltu tauti perusterveille ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja Värioikku:Luulinko tosiaan että ne saa sen taudin ja kuolee siihen vai? Tiesin että sitä rokotetta ei oo tarpeeksi tutkittu ja silti annoin omat lapseni rokotettavaksi.
Ja nyt sitte alkaa tulemaan näitä narkolepsia tapauksia ja ties mitä vielä myöhemmin. :'(
Viranomaiset eivät ikinä tuo kaikkea tietoa julkisuuteen, vaikka jotain tietäisivätkin. Eivätkä rokotefirmatkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Harmittelija:Mua ainakin tosi paljon harmittaa se, etten saanu läheskään tarpeeksi tietoa siitä rokotteesta silloin talvella. Suomessa vaan sanottiin, että kannattaa ottaa se, eikä siitä tule mitään pahoja sivuvaikutuksia. Luulin, että Suomen terveysviranomaisiin voi luottaa, mutta selvästikään keihinkään viranomaisiin ei ole luottamusta. Itse jojoilin niin paljon sen päätöksen välillä melkeen 2 kuukautta. Tais kaduttaa heti sen piikin ottamisen jälkeen, että mitä oli menny tekemään. Olis pitäny vaan luottaa omaan intuitioonsa, eikä kuunnella muita ja Suomen hysteriaa. Varsinkin nyt kaduttaa ja pelottaa. Voiko rokotteista tulla sivuvaikutuksia vielä puolen vuodenkin jälkeen?
Näinpä..Alkuperäinen kirjoittaja t_s:Alkuperäinen kirjoittaja aina ollaan oltu terveitä:en jaksanut lukea koko ketjua, joku on saattanut tämänkin siis mainita jo..
Täähän on ihan totta!
Miksi on tehty rokote johonki mitä ei vielä oo??? Siksi kun se virus oli tehty muttei vielä "vapautettu"
En ole ottanut aiemmin kausi-influenssarokotteita, tämän sitten erehdyin ottamaan. Sain ensimmäisen migreenini jonkin ajan kuluttua rokotteen ottamisesta ja nyt koko tämä vuosi on mennyt taistellen estolääkkeitten avulla. Kaikki on tutkittu, neurologi ei ymmärrä miksi migreenini tuli yllättäen, näin vanhana ja miksi se ei laannu. Olin keväällä ennen estolääkitystä 21 päiväää migreenissä. Jos rokotteen neurologisia vahinkoja on syytä epäillä, niin käväisipä mielessäUsassa oli saman asian ajava, eri valmistajan rokote
Ite en ottanu rokotetta, sain äitin pään käännettyä ja hitsit oon tyytyväinen!
Tosta rokotteen koostumuksesta, normaalissakin kausi-influenssa rokotteessankin on n.1/3 tai 1/4 tätä meiän sikapiikin sisältöä... Eli en kyllä suosittele senkään ottamista....
Itselleni puhkesi migreeni samana päivänä(vain muutama tunti myöhemmin tuli ekat kuvotukset ja sitten aurat...) kun otin hepatiitti twinrix:in ekan piikin. Ja terkkari sanoi, että mitään yhteyttä ei ole, eikä rokote "aiheuta" mitään oireita! Minä olin melkein viikon kipeänä, päätä särki, oli auroja yms.(onneksi äitillä oli migreenilääkkeitä, mitä lääkäri antoi käytää....) En pystyny syömään, jopa mun kynnet lakkas kasvamasta! Jokaseen tuli sellanen outo lommo... Sama kuvio toistui kakkos ja kolmos piikin jälkeen.... :´(
Tässä kauhulla mietin, mitä ois tullu, jos oisin ottanu sikapiikin...
Otapa joskus selvää, kuinka saamme ruuasta elohopeaa. Voi olla, ettei tee mieli syödäkään sen jälkeen...rokotuksesta ei kukaan ota isompi taho ota vastuuta koska se oli vapaaehtoinen, ainoastaan media painosti (ja rumalla kädellä sitä tekikin).Rokotusfirmahan pidättäytyi KAIKESTA vastuusta jos rokotteesta tulee sivuvaikutuksia/haittoja
Jenkeissä lääke on tosiaan KIELLETTY koska suomessa olevassa sikainfluenssa rokotteessa on tiomersaalia, joka sisältää 50% etyylielohopeaa( tiomersaali saattaa aiheuttaa joillekin lapsille autismia, oppimis- ja keskittymisvaikeuksia ja muita neurologisia häiriöitä sekä maksa- ja munuaisvaurioita ja immuunijärjestelmän häiriöitä)
Otapa joskus selvää, kuinka saamme ruuasta elohopeaa. Voi olla, ettei tee mieli syödäkään sen jälkeen...
Näin juuri! Minä ainakin pelkäsin, että koko perhe sairastuu yhtäaikaa ja kun itse makaan kuumehoureissa niin lapseni kuolee hoidon puutteeseen!elit siinä hetkessä ja ajattelit suojella lastasi. EI ole vielä todistettu että piikki aiheutti narkolepsia, älä siis vielä huolestu. Jos lapsesi nyt on terveitä, niin nauti siitä. He eivät saaneet sikalunssaa ja ovat elossa
Ajattele, kaikki rokotetut ja rokottamattomatkin kuolee joskus! Ehkä jo huomenna joku?Ajatelkaa, jos kaikki rokotetut kuolis joku päivä yhtäkkiä, tai jos kaikki rokotetut muuttuis steriileiksi.
Mä luulen että tässä on kyse jostain sellasesta että niillä kenellä on alttius sairastua narkolepsiaan on viruksen tai rokotuksen myötä saanut sen sysäyksen taudille. Luin että useat sairaudet puhkeavat infektion, stressin tai ruokavalion takia.
Näin olen minäkin lukenut. Kamottavaa, jos näin olisi. Aiemmin kait se kuitenkin on ollut vähän päinvastoin.Alkuperäinen kirjoittaja Värioikku;21830691:no tällästähän se joku "professori" oli ennustanutkin, siis että rokotteen tarkoitus on vain ja ainoastaan vähentää ihmisiä maanpallolta!
miten sä kuvittelet et se sikaan kuoli? ehei, sehän kuoli keuhkokuumeeseen, kuka tahansa perusterve kuolee HOITAMATTOMAAN keuhkokuumeeseen. sitä tyttöähän ei otettu lääkäriin, vanhemmat keskustelivat ainoastaan puhelimitse sairaanhoitajan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti;21830391:Terve lapsi se oli se nuori tyttö, joka Suomessa kuoli. Kuolintapauksia oli muitakin, mutta mulle kolahti tämä pohjoissuomalaisen tytön kuolema niin kovaa, että menettämisen pelko oli suurempi kuin pelko rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista. Meille ei ole tullut onneksi mitään sivuvaikutuksia.
Tää on nyt vähän ot, mutta minä sairastuin autoimmuunitautiin vuosia sitten. Olen nyt asiaa pohtineena päätynyt siihen että stressi ja huono ruokavalio antoi taudilleni juuri tämän sysäyksen. Voi olla etten olisi sairastunut jos en olisi ollut nuori ja tyhmä ja käynyt läpi maailman naurettavinta diettiä yhdistettynä huonoon elämäntilanteeseen. Olishan tuo voinut puhjeta tosin sitten myös tästä rokotuksesta tai viruksesta nyt myöhemmin. Sen haluan sanoa että mikään yhden tai kahden ruokalajin dietti EI ole järkevä! Nyt jos tyttärenne alkavat tällaisiin naurettavuuksiin niin olisi hyvä että perehtyisivät myös siihen mitä vakavat puutostilat (mitä nämä dietit saa aikaseksi) voivat aiheuttaa! Ehkä jopa loppuelämäksi. Minä en tajunnutAika loogista, että silloin kun on immuunijärjestelmä "sekaisin" näitä tauteja puhkeaa. Toisilla rokotus on se viimeinen niitti tai sitten ei olisi puhjennut ikinä ilman rokotetta. Kun ei pääse näkemään sitä mitä jos... toista todellisuutta.
-keuhkokuume tuli siastamiten sä kuvittelet et se sikaan kuoli? ehei, sehän kuoli keuhkokuumeeseen, kuka tahansa perusterve kuolee HOITAMATTOMAAN keuhkokuumeeseen. sitä tyttöähän ei otettu lääkäriin, vanhemmat keskustelivat ainoastaan puhelimitse sairaanhoitajan kanssa.
meille ei otettu, sen verran järki pelaa. ja taatusti saadaan hoitoa JOS sattuu keuhkokuume tulemaan.