ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
Työkaveri joka soittaa vaan työaikana, OMG :0 Onpas kammottavan epäilyttävää. Mun kaikki työkaverit soitteleekin vaan vapaa-aikana, mieluiten öisin. Vielä kun keksin millä saan asiakkaatkin soittelemaan öisin, niin ei tarvi mun miehen stressata epäilyttävistä työpuheluista työaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:täähän soittaa joka päivä ja vain työaikaAlkuperäinen kirjoittaja On:Se on epäilyttävää jos ei luettele vaimolleen ketkä on päivän aikana työkavereista soittanu?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:epäilyttävää jos mies ei tästä puhu :/
On se mies jotain tainnu puhua kun vaimo noin tarkkaan tietää kenestä naisesta on kyse, onko naimisissa, onko raskaana, onko äippälomalla....
jokapäivänen soittelu varsinkin :/Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
Voi hyvä luoja mitä porukkaa...
Minulle soittelvat miehet pitkin päivää työasioissa ja välillä käydään porukalla syömässä lounas. Ei ole tullut mieleenkään että siinä olisi jotain epänormaalia tai epäilyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:mut miks ei sit sano, et se naikkonen soittelee?? se mua ärsyttää!
Siis jonkinlainen suojaamaton gsm-yhteys? Kuullostaa vaaralliseltaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:jokapäivänen soittelu varsinkin :/Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
Bluetoothia on sanottu vaaralliseksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jonkinlainen suojaamaton gsm-yhteys? Kuullostaa vaaralliseltaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:jokapäivänen soittelu varsinkin :/Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
niin ja kotoaan kun vielä varmaan soittaa kun on lomalla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jonkinlainen suojaamaton gsm-yhteys? Kuullostaa vaaralliseltaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:jokapäivänen soittelu varsinkin :/Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
tai tyhmän sinisilmäinen?Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Jos mies pelkää että sä ylireagoit? Mulla omakohtaista kokemusta. Miehellä oli ns salanimellä naisen numero puhelimessa ja tietenki mä heti luulin kaikenlaista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:onhan sekin outoa,et mies ei ole laittanut numeroa nimen kanssa puhelin muistiin, kerran joka päivä tää soittaa. kiva nähä,miten kesälomalla...
No, tästä jo vuosia aikaa ja olen jopa tavannut tämän naisen, eikä heillä mitään vilunkilua ollut. Ja mies perusteli tämän salanimen juuri sillä että pelkäsi mun ylireagoivan. Olenpa ollut kamala
Auts... isä tai äitihän voi olla kuka vain =)Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Bluetoothia on sanottu vaaralliseksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jonkinlainen suojaamaton gsm-yhteys? Kuullostaa vaaralliseltaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:jokapäivänen soittelu varsinkin :/Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ap:n mies :'(Alkuperäinen kirjoittaja arvatkaapas:Kukahan mahtaa olla lapsen isä...
Mietipä vähän, miten sä itse mahdoit sitä tuijottaa noiden kaikkien epäilyjesi takia?Alkuperäinen kirjoittaja ap:edel. se naikkonen soittelee. yks päivä törmäsin siihen hesessä ja tuijotti kun lehmä uutta ämpäriä.
Naisen numero puhelimessa ollu pitkään jo sen omalla nimellä. Sitä en tiedä pitävätkö yhteyttä..satuin aikoinaan soittaa sille:ashamed:tai tyhmän sinisilmäinen?
Ootko jutellu miehes kanssa?on vaan outoa,kun ollaan tässä lomalla oltu, ni eipäs tällä naikkosella ole nyt mitään asiaa... kertaakaan ei ole puhelin soinnut.
Kyllä jotkut ovat kiinnostuneia työasioista ja työkavereista, vaikka äippälomalla ovatkin.Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409709:miten voi olla työasioita, jos akka ei ole edes työelämässä nyt??
salasuhdetäähän soittaa joka päivä ja vain työaika
Ja kuinka niin. Mä olin äitiyslomalla, mutta silti säännöllisesti mulla oli työasioita hoidettavana.Alkuperäinen kirjoittaja paskat ole työasioita äityslomalla;21409643:Se on fakta.
Oletko sä asiallisesti kysynyt sitä mieheltäsi ja kertonut että sua on jäänyt tää juttu vaivaamaan?Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22124824:eipä ollu naikkosella mitään asiaa koko loman aikana. eiköhän se soittelu taas ala..