Kuinka moni kokeillut ryhmäseksiä?

  • Viestiketjun aloittaja perusmamma
  • Ensimmäinen viesti
kerran petetty
Melkein aikoinaan. olimme tutun pariskunnan luon, miehensä nukahti ja mieheni alkoi hinkata miehen vainon kanssa. menin siihen mustasukkaisuuttani mukaan, olin niin uori vielä nyt jo ex ollut vuosia. Enkä uutta ota.
 
mä tulin kerran kavereiden luo, olimme ottaneet jotain juottava, mä join aika vähän varma puolet pienestä lasista kun ennen lapsia en ole koskenut alkoholia oikein ikinä, no ne joivat känniksi ja alkoiva molemmat mua hinkata, mies ja nainen, voi ei kun sain onneks sieltä pois ja ei kiitos ikinä heijän kaa halua olla tekemisessä :x olipa pariskunta huohoh
 
Alkuperäinen kirjoittaja miksei?:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
mä oon joskus teininä ollu kahen miehen kans...ei oikeen hyvät muistot siitä jääny :D
Kerro, kerro!!!
noh, asuin opiskelija-asunnossa...tultiin baarista kotiin, minä, silloinen poikaystäväni ja hänen paras kaverinsa. mentiin mun kämpille yöksi...mies halus ruveta touhuamaan mun kanssa, ja sitten sen kaveriki alko koskettelemaan mua...no, siinä sitte lattialla olin kahen miehen kans, toiselta suihin ja toinen pani, (inhottavaa kirjottaa tätä :D ) se oli loppujen lopuksi kauheeta sähellystä, ite en kerenny kokea mitään nautintoa, miehet vaan...onneks tosta on jo aikaa :D
 
miikkis
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Ei oo kokemusta mutta joskus kyllä aatellu että oisko kiva, jos ois joku nainen kolmantena. Mut tulisko siitä oikeesti mitään, vai jäiskö joku väkisinki vähän ulkopuoliseksi...
Mie mieluummin ottaisin kyllä miehen kolomanneks...
 
XXX
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Ei oo kokemusta mutta joskus kyllä aatellu että oisko kiva, jos ois joku nainen kolmantena. Mut tulisko siitä oikeesti mitään, vai jäiskö joku väkisinki vähän ulkopuoliseksi...
Ei meillä jäänyt. Suudeltiin ensin kaverin kanssa ja makuumamarissa otettiin mieheltä yhdessä suihin, mies rakasteli vaimoaan ensin ja mies sitten laittoi minua ja vaimo katseli ja hyväili rintojani, suudeltiin vaimon kanssa samaan aikaan, ihan porukalla pidettiin hauskaa! :)
 
Ai niin vielä mun yks tuttu nainen juhlaan jälkeen kiusasi kokoajan mun miestä, sitten kun mentiin heijän luo jatkamaan biilet, niin se kiusasi niin miestä että jopa sanoi etä mitäs jos me kolme ja hyppäsi mun miehen päälle, mies sitten sanoi hänelle että hei ole ystävällinen ja hyppää takaisin pois, mulle kiitos riitä vain mun vaimo, mies sanoi. Sitten me lähdimme vähän ajan päästä ja mies kielsi että mulla olisi sellaiset kaverit enää, no mut mä en pidäkään enää yhteyttää sen kaa... Se oli noin 2v sitten
 
miikkis
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Ai niin vielä mun yks tuttu nainen juhlaan jälkeen kiusasi kokoajan mun miestä, sitten kun mentiin heijän luo jatkamaan biilet, niin se kiusasi niin miestä että jopa sanoi etä mitäs jos me kolme ja hyppäsi mun miehen päälle, mies sitten sanoi hänelle että hei ole ystävällinen ja hyppää takaisin pois, mulle kiitos riitä vain mun vaimo, mies sanoi. Sitten me lähdimme vähän ajan päästä ja mies kielsi että mulla olisi sellaiset kaverit enää, no mut mä en pidäkään enää yhteyttää sen kaa... Se oli noin 2v sitten

Teillä sitä sattuu ja tapahtuu :LOL: :(
 

Yhteistyössä