Kuinka moni kokeillut ryhmäseksiä?

  • Viestiketjun aloittaja perusmamma
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Ei oo kokemusta mutta joskus kyllä aatellu että oisko kiva, jos ois joku nainen kolmantena. Mut tulisko siitä oikeesti mitään, vai jäiskö joku väkisinki vähän ulkopuoliseksi...
:eek:

Mä taas en ottaisi toista naista kolmanneksi mistään hinnasta.
Ajattelisin koko ajan, että onko se miehen mielestä minua timmimpi, tiukempi tmv :ashamed:
 
linnea
Kaksi kertaa kokeillut ryhmäseksiä. Aina ollut kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Miehet ollu puolituttuja ei tosiaankaan mitään läheisiä keihin tarvis usein pitää yhteyttä. Nykyisin avioliitossa en enää harrastaisi minkäänlaista ryhmäseksiä, vaikka siitä todella silloin nautin. Joskus mieheni panee kakkoseen ja käytn itse dildoa ykköseen ja silloin voi haaveilla..
 
aika kivaa
olen kokeillut kerran ja voisin kokeilla uudestaankin oli se sen verran kiihottava kokemus, minä, mieheni ja hänen kaverinsa, muistellaan sitä vieläkin vaikka siitä on jo jokunen vuosi aikaa.
 
Montakin kertaa :) seurustelin silloin naisen kanssa (olen bi) ja sillon tällöin saatoimme baarista napata mukaan jonku miehen. Tapahtui alle 10 kertaa 1,5 vuoden aikana. Nyt seurustellessani naisen kanssa, ei tulisi mieleenkään ottaa tuntematonta naista ainakaan sänkyyn kolmanneksi :D En tiedä, jotenki se tuntuis eriltä. Ei sinänsä hävetä/ahista vanhat jutut, mitä onkaan tullut tehtyä. Onpahan tosiaan kokemusta rikkaampi ainaki :)
 
No way
Lapsellista sellainen. Eikä mulla ole tippaakaan lepakkogeeniä minussa. Jos olis pakko niin sit kahden miehen kanssa mutta ihmisillä seksuaalisuus on herkkää aluetta psyykeessä ja three is crowd, ainakin jälkikäteen.
 
nainen81
Mä oon. Olin ystäväni luona ja joimme pari lasia viiniä. Siellä oli meidän lisäksi myös yksi mies ja yksi johti toiseen....En tiedä miten se sai alkunsa mutta huomasimme olevamme yhtäkkiä ystäväni sängyssä ja mies pani meitä vuorotellen. Lisäksi hyväilimme ystävän kanssa toisiamme, ei sen enempää. Hyvät muistot jäi :p
 
<mies>
Minä ja työkaveri (mies), ostimme mukaan kolme maksullista naista. Viiden kimppa siis.
Pari tuntia ihan helvetin hauskaa.

Paljon on kaduttanut ja telmiessäkin väliin pelotti että onhan varmasti tarpeeksi kumia välissä...
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta maksullisten naisten kanssa, mutta tulipahan tuokin koettua.
 
"Heidi"
Miksi niin moni nainen ei halua ryhmäseksiä toisen naisen kera, mutta nähdäkseni miehille useammin olisi OK jos olis 2M+N?
Koska aina karva nainen on bi-henkinen ja silloin odotetaan yleensä, että naisetkin hommailevat keskenään, koska yksi mies ei yleensä pysty tyydyttämään kahta naista.

Toisinpäin taas onnistuu hyvin. Miehet voivat keskittyä vain naiseen ja nainen pystyy tyydyttämään useamman miehen.

Itse olen etsinyt mukaan toista naista kimppaan itseni ja mieheni lisäksi, mutta vapaaehtoisia ei löydy, koska minä en ole bi. Ymmärrän tämän, en itsekään haluaisi mennä toisen vaimon katseltavaksi ja saada vain puolikas miehestä.
 
Kokeile
Jokunen aika sitten kokeiltiin miehen kanssa kolmen kimppaa, eli otettiin toinen mies mukaan. Ehdottoman mahtava kokemus. Molemmat miehistä olivat bi:tä, joten kaikki tykkäsivät kaikista ja saivat tasapuolisesti huomiota :).

Itse olen harmittavan hetero, joten naisextraajalla ei samanlaista kokoonpanoa (!) saisi aikaiseksi.
 
Vierasmiess
[QUOTE="Heidi";29923785]Koska aina karva nainen on bi-henkinen ja silloin odotetaan yleensä, että naisetkin hommailevat keskenään, koska yksi mies ei yleensä pysty tyydyttämään kahta naista.

Toisinpäin taas onnistuu hyvin. Miehet voivat keskittyä vain naiseen ja nainen pystyy tyydyttämään useamman miehen.

Itse olen etsinyt mukaan toista naista kimppaan itseni ja mieheni lisäksi, mutta vapaaehtoisia ei löydy, koska minä en ole bi. Ymmärrän tämän, en itsekään haluaisi mennä toisen vaimon katseltavaksi ja saada vain puolikas miehestä.[/QUOTE]

Aijaa, kyllä minusta naisilla yleisempää on pillun lutkutus kuin, että miehet toistensa kulleja imuttelisivat.

Mitä miehet siitä saavat että "voivat keskittyä vain naiseen"? Samalla tavalla kai mies voi nussia itsensä tyytyväiseksi naisella, mihin sitä toista miestä siinä vieressä tarvitaan?
 
"Heidi"
Aijaa, kyllä minusta naisilla yleisempää on pillun lutkutus kuin, että miehet toistensa kulleja imuttelisivat.

Mitä miehet siitä saavat että "voivat keskittyä vain naiseen"? Samalla tavalla kai mies voi nussia itsensä tyytyväiseksi naisella, mihin sitä toista miestä siinä vieressä tarvitaan?
Yleisempää tai ei, mutta joka tapauksessa bi-naiset ovat harvinaisuuksia. Sitä en tiedä, mitä miehet saavat ollessaan 2m+n kokoonpanossa, mutta aika moni siitä tuntuu tykkäävän. Ilmeisesti siis nauttivat hommasta.
 

Yhteistyössä