Miul se tullee silleen, et painat alt ja sitte laitat koodin ja päästät altista irti. Ihan pöytäkone.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:]
paina Fn+Alt yhtä aikaa pohjaan ja sitten nuo numerot ?
Ei tapahdu mitään.
painatko niitä koko ajan pohjassa (Fin+ Alt ) ja sen jälkeen niitä numeroita mitkä on kirjainnäppäimis?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:]
paina Fn+Alt yhtä aikaa pohjaan ja sitten nuo numerot ?
Ei tapahdu mitään.
painatko niitä koko ajan pohjassa (Fin+ Alt ) ja sen jälkeen niitä numeroita mitkä on kirjainnäppäimis?
joo, eikä silti tapahdu mtn. Äh tulee vähän ylityhmä fiilis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:@?$???? haha mä rämppäsin vähän kaikkia näppäimiä ja sieltä se tuli vahingossa.. sit kun vielä tietäis että miten se tuli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:@?$???? haha mä rämppäsin vähän kaikkia näppäimiä ja sieltä se tuli vahingossa.. sit kun vielä tietäis että miten se tuli![]()
? ? noi tulee JL ja JU näppäimil![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:??¤??¤??????
Mä sain läppärillä aikaiseksi noi, pidin pohjassa fn ja Alt kokeilin J ja kävin eri kirjaimia perään mutta sitten kun vielä muistaisi mitkä ne oli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:??¤??¤??????
Mä sain läppärillä aikaiseksi noi, pidin pohjassa fn ja Alt kokeilin J ja kävin eri kirjaimia perään mutta sitten kun vielä muistaisi mitkä ne oli![]()
Ja nämä tuli K kirjaimella??????§¶ ja olisko ollt w, r,t,y u i
Sun koneelta löytyy myös merkistö, mistä voit copy-pastella lisätä noita hymiöitä.
Eli menet näin:
käynnistä --> kaikki ohjelmat --> apuohjelmat --> järjestelmä työkalut --> merkistö.
(Tää polku oli siis Vistalla, en tiedä onko polku sama esim. XP:llä tai 7:lla)