Nelosraskaus on riski paitsi äidille myös sikiöille. Kyllä minäkin abortin tekisin.
vai että onni...! no mä kyl jätän tollaset onnet ihan suosiolla väliin...Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:no siis en ymmärrä ylipäätänsä tämmöstä että nyt haluan vauvan ja vain yhden!jos tulee enemmän niin teen abortin!! en ymmärrä. ja sitäpaitsi hyvin varmasti pärjää alkuhankaluuksien jälkeen noinkin monen kanssa. se et sulla on neloset on kuule onni eikä mikään vahinko.kai sillä joku merkitys on!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miksi??? Pitäiskö mun elellä yhdeksän lapsen kanssa!!!! Vanhin on 6v.Alkuperäinen kirjoittaja kanelinkukka:mut kyllähän jokaisen lasta yrittävän pitäs tietää että tommonen mahdollisuus on!!!!
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O mua niin kiukuttaa tommoset!! |O
Voi kun olisikin. Jos sinä et ole pystynyt synnyttämään kuin yhden lapsen kerralla, niin minä olen kertaalleen jo kaksi kerralla vääntänyt. Kaksosraskaudet ja JOPA kolmosraskaudet ovat, kuten olen sataan kertaan maininnut suvussamme yleisiä. Nelosraskauksista en ole aiemmin kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Bullshittiä koko tarina.
Miksi Lunatic olet laittanut itsestäsi kuvan palstalle. Mitä se kertoo sinusta?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
9+5. Kävin yksityisellä.Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmm:En koko ketjua jaksanut lukea, että sorry jos jo selviää ketjusta. Mutta mikä viikko menossa? Ultrassako selvisi?
Kuule sinun uskomisesi on täysin yhdentekevää minulle!Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:laita ultrakuvasta kuva tänne =) sellanen josta näkyy päivämääräkin niin ehkäpä me sitten uskotaan =)
no kyllähän me se jo tiedettiinkin ettei tämä totta ole =) mutta paremmin ois menty lankaan kun ois kuva ollu todisteena =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuule sinun uskomisesi on täysin yhdentekevää minulle!Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:laita ultrakuvasta kuva tänne =) sellanen josta näkyy päivämääräkin niin ehkäpä me sitten uskotaan =)
BeesaanNelosraskaus on riski paitsi äidille myös sikiöille. Kyllä minäkin abortin tekisin.