kuinka nopeasti raskauspahoinvointi alkaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave:
just ajattelin kysyä saman asian!! ekassa raskaudessa oli niin huono olo koko ajan etten edes muista siitä mitään. Nyt rv5 ja joka aamu kauhussa odottelen että jookos nyt alkaa :x . Pystyyks sitä jotenkin ehkäistä jollain :saint: , sillei ettei tarvis olla koko ajan vessapöntyä halamaassa :'(

Mä luulen, et jos on pahoinvointia viikoilla 3-4 niin joko se on jotain muuta tai sit psyykkistä. Vaikka olen kuullut et silloin ku alkio kiinnittyy niin voi olla hetkellistä pahoinvointia. Niinkuin voi tulla kiinnittymisvuotoa, vaikkei sitäkään ehkä niin usein ole.

Eiks kaikki raskausoireet ennen plussaa oo sitä, et jos on raskaana niin ne on niitä oireita, mut jos ei oo raskaana, niin ihan normaaleja pms-oireita... Ei niin ettenkö itekin kaikenlaista kuvittelisi...

Mulla on alkanut pahoinvointi viikolla 5. Esikoisesta oli lievää ja kesti vaan viikolle 8, enkä oksentanut ollenkaan. Kakkosesta kestikin sitten viikolle 22 asti. Viikon 14 jälkeen en tainnut enää oksentaa.

mulla oli yhden kerran aamulla huono olo, ennen ennen kuin menkkojen piti alkaa. en tiedä johtuko raskaudesta vai mistä.
mutta varsinainen pahoinvointi alkoi noin pari viikkoa plussan jälkeen.

Minulla alkoi esikoisen kohdalla pahoinvointi jo noin 5 kk ennen sitä plussaa, eli varmaan vaikuttaa paljon koska se raskaustesti tehdään. Selityksenä, minulle se tehtiin 30.4. ja LA oli 17.7. :)

Yhteistyössä