K kukka Vieras 19.02.2009 #1 Voiko raskauspahoinvointi alkaa jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, siis viikolla 3+ ?
V vieras Vieras 19.02.2009 #3 Jos olet raskaana, voisiko olla että raskaus olisikin jo pidemmällä kuin luulet?
K kukka Vieras 19.02.2009 #4 Noin mä vähän uumoilinkin, ei taida olla hormonia vielä veressä tarpeeksi aiheuttamaan pahoinvointia. Vai istukan toimintako sen pahoinvoinnin aiheutti? Ei, en varmaan ole raskaana. Pianhan se tosin selviää, kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Noin mä vähän uumoilinkin, ei taida olla hormonia vielä veressä tarpeeksi aiheuttamaan pahoinvointia. Vai istukan toimintako sen pahoinvoinnin aiheutti? Ei, en varmaan ole raskaana. Pianhan se tosin selviää, kun kuukautisten pitäisi alkaa.
V vieras Vieras 19.02.2009 #6 Mulla alkoi eikä ollut menkat vielä edes myöhässä pahoinvointi kestikin sitten 17 viikkoa...
K kukka Vieras 19.02.2009 #7 Tällä hetkellä oon valmis kärsimään vaikka 20 viikkoa pahoinvointia, jos vaan raskautuisin. Tosin, jos raskaudun, niin en ikinä myönnä tuota lausetta kirjoittaneeni!
Tällä hetkellä oon valmis kärsimään vaikka 20 viikkoa pahoinvointia, jos vaan raskautuisin. Tosin, jos raskaudun, niin en ikinä myönnä tuota lausetta kirjoittaneeni!