raskausoireita vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Nyt menossa kiertopäivät 22/24-29. Olo huono, kuvottaa ja vatsa sekaisin. Voiko olla raskausoireita näin aikaisin, kuukautisiin liittyviä vaivoja vai onkohan minulle iskenyt vatsapöpö?!

Kuinka aikaisin raskauspahoinvointi voi alkaa?

Voi johtua ihan mistä vaan noista. Joko raskaudesta tai menkoista (kannattaa muistaa että alkavan raskauden oireet on aikalailla samat kuin alkavien menkkojenkin oireet) tai sitten vatsataudista, sitäkin liikkellä.

mulla ei oo pahoinvointi ollu koskaa menkkaoire.. nyt pahoinvointia jo toista viikkoa. 2vk päästä teen testin ettei turhaa tarvi haamuja tihrustella.. kiertopäivä ei tiedossa koska menkat epäsäännölliset...

Alkuperäinen kirjoittaja jujje:
mulla ei oo pahoinvointi ollu koskaa menkkaoire.. nyt pahoinvointia jo toista viikkoa. 2vk päästä teen testin ettei turhaa tarvi haamuja tihrustella.. kiertopäivä ei tiedossa koska menkat epäsäännölliset...

Mulla taas on, tosin ei joka kierrossa. Mut peukutukset sinne, puhalteles tuulosia mullekkin jos nappasee. :whistle: ;)

Me tuskin tiedetään oletko sinä(kään) raskaana vai et.
Päivittäin kysytte, ei ole kykyjä nähdä täältä odotatko vai et...

Raskauspahoinvointi alkaa usein vkoilla 5-7.
MUTTA on yksilöllisiä eroja, eikä osa saa lainkaan pahoinvointia, osalla alkaa jo aiemmin. Osalla myöhemmin.

Myös mielikuvitus saa aikaan vaikka mitä oireita.
Tuntuu väh. joka toista kuumeilijaa kuvottavan, eikä heistä plussaa kuin ehkä ne, joita ei kuvottanut, eli ei ollut niin mitään oireita.

Alkuperäinen kirjoittaja xxxx:
Me tuskin tiedetään oletko sinä(kään) raskaana vai et.
Päivittäin kysytte, ei ole kykyjä nähdä täältä odotatko vai et...

Raskauspahoinvointi alkaa usein vkoilla 5-7.
MUTTA on yksilöllisiä eroja, eikä osa saa lainkaan pahoinvointia, osalla alkaa jo aiemmin. Osalla myöhemmin.

Nojoo, tietysti sen ymmärrän ettei kukaan sitä voi minulle kertoa olenko raskana. Sitä kysyin miten aikaisin pahoinvointi VOI alkaa. Siihen vastasitkin, kiitos siitä!

Yhteistyössä