ÄitiKolmelle
Ei löytynyt minunkaan lasten nimiäAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:oon aika onnistunu äiti kun mun lapsien nimiä ei ainakaa äkkiseltää listasta löytyny
Ei löytynyt minunkaan lasten nimiäAlkuperäinen kirjoittaja cadetta:oon aika onnistunu äiti kun mun lapsien nimiä ei ainakaa äkkiseltää listasta löytyny
Pakko viilata pilkkua. Danielissa ei ole c-kirjainta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä mitään nimeä, missä on esim C-kirjain, Nico tai Daniel yms.
Ihan oikeesti? EIkä oo mikään koira tai kissa...Mielenkiintoinen nimi, tyttö vai poika?Alkuperäinen kirjoittaja bb-henna:Oivariini. Asuu naapurissa.
Sun omat lapset on varmaan Matti ja Sanna.Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Tämä on julma leikki, aina joku suuttuu. Mutta aivan kauheita nimiä minun mielestäni ovat: Miro, Mico, Topias, Rikhard, Ulrika, Jami, Henna, Milla, Jenni, Casper, Benjamin, Leevi, Oona, Jasmin, Misa, Daniel, Mika, Jani, Jonne, Jesse ja sitten nämä lukuisat wannabe-prinsessat kuten Emmi-Sofiat, Laura-Kristiinat, Aada-Ilonat ja niin edelleen.
Joo, ei siinä ole Danielissa ole c-kirjainta, mutta samalta P**kalta kuulostaa. Kirjaan nyt vielä nämä kirjaimet sitten niin ei pidetä aivovammaisena. eli ei nimiä, jossa on c-, d-, f, g- ym ei niin tavalliset konsonantit käytössä. kirjoitanko vielä tarkemmin vai riittääkö?!Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:Pakko viilata pilkkua. Danielissa ei ole c-kirjainta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä mitään nimeä, missä on esim C-kirjain, Nico tai Daniel yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:Mitä nimeä mikä on kaverisi/tuttusi lapsella et ikinä laittaisi omalle lapselle? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laitan vielä tämän ap:n kysymyksen..tais monella jo unohtua
Pakko laittaa vähän huumoria mukaan, kun lukee tätä palstaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeesti? EIkä oo mikään koira tai kissa...Mielenkiintoinen nimi, tyttö vai poika?Alkuperäinen kirjoittaja bb-henna:Oivariini. Asuu naapurissa.
niin miullekin!Alkuperäinen kirjoittaja ldldl:juuso,tulee liikaa juusto mieleen..