toi Q etsi sillä ja katso mitä tarkoittaa yleisestiAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Musiikis ei ny kyl aukee miule mitää :ashamed:
bondiikii kaipaa bondista vasempaan ...5...10
lupa tappaa ...4...9
bondista oikeelle ...3..7
Q ...5 ja ...10
meil muute tuoksuu ihana joulukuusi tämmönen tärkiä välihuomautus
tarkoitatko tohon o sanan alle... etsi sillä o sanalla sieltä mä ainakin löysin alkaa v:lläAlkuperäinen kirjoittaja meini:mikä tulee viikinkiruutuun vasemmalle alas (10)
Samaa kaipailen..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
Miettikää millä sanoilla kuvailisitte Roopen luonnetta? Millainen on esim. rahan käytön kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa kaipailen..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
suomalainen "viikinki" esim...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viikinki ei aukea yhtään mulle...
mistä niihin pääsee? anna vinkkiä, jos noi aukeis mulle...Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Miettikää millä sanoilla kuvailisitte Roopen luonnetta? Millainen on esim. rahan käytön kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa kaipailen..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
Mulla on ongelmana piirretyt :S
Mitä kukko sanooAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:mikä tulee kukosta oikealla 11???
noi kaks heti hokasin sitte ku annoit vinkit mut toi mistä on?? siis syntyny vai mitä??Alkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
entä kukon yläpuolelle?Alkuperäinen kirjoittaja v:Mitä kukko sanooAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:mikä tulee kukosta oikealla 11???
Sitä voi soittaa, kukko-alkuinen.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:entä kukon yläpuolelle?Alkuperäinen kirjoittaja v:Mitä kukko sanooAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:mikä tulee kukosta oikealla 11???
ei, vaan sen maan asukasAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:noi kaks heti hokasin sitte ku annoit vinkit mut toi mistä on?? siis syntyny vai mitä??Alkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
emmä tajua :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:ei, vaan sen maan asukasAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:noi kaks heti hokasin sitte ku annoit vinkit mut toi mistä on?? siis syntyny vai mitä??Alkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
miksä skotlantilaisia kutsutaanAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:noi kaks heti hokasin sitte ku annoit vinkit mut toi mistä on?? siis syntyny vai mitä??Alkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
siis millä nimellä....hyvä kipeänä täällä arvaillaAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:miksä skotlantilaisia kutsutaanAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:noi kaks heti hokasin sitte ku annoit vinkit mut toi mistä on?? siis syntyny vai mitä??Alkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
Piirrettyihin pääsee Skotlannin yläpuolelta koiraruudusta, miettimällä millaisia koiria Disneyn leffoissa on ollutAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:mistä niihin pääsee? anna vinkkiä, jos noi aukeis mulle...Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Miettikää millä sanoilla kuvailisitte Roopen luonnetta? Millainen on esim. rahan käytön kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa kaipailen..Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
Mulla on ongelmana piirretyt :S