en enää itsekkään tiedäAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:vai puhutaanko me enää samasta kohdasta?
aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
JUST SEAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
Mutta kun ei se vaan suostu siihen menemäänAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:JUST SEAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
kokeile kopioimalla, jos sitte menisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta kun ei se vaan suostu siihen menemäänAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:JUST SEAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
ai, tää The Scottish PlayAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta kun ei se vaan suostu siihen menemäänAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:JUST SEAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
Just tuoAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ai, tää The Scottish PlayAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta kun ei se vaan suostu siihen menemäänAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:JUST SEAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
:wave: :wave: tiätääks joku??Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitäs nyt ku palsain takasin tonne skotlantiin ja sain sen näytelmän ja sitte sen macbethin nii sitte tuli kohta et 6 7 ?? mikä sana siihen tulee??
Kokeillut jo kaikkeaAlkuperäinen kirjoittaja jantsku:kokeile kopioimalla, jos sitte menisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta kun ei se vaan suostu siihen menemäänAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:JUST SEAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä hyppään kohta kaivoon...onko se se the alkuinen....Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:aivan ja se on näytelmä. eli ku oot laittanu wikipediaan sen macbeth sanan hakuun nii siitä valitset William Shakespearen näytelmä nii siitä saat sen näytelmän nimenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:yritetään vielä.... olen siis ihan hukassa siitä skotlanti sanasta lähtevästä kohdasta....puuttuu edelleen se 3/8/4 sana....
mihin siihen looney tunes tulee??Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:ei tietoo, mutta olisiko tietoo ankkalinna ruudun looney tunes jatkosta
Alkuperäinen kirjoittaja Onko:Onks alkoholi-kentässä kukaan?
hiirestä eteenpäinAlkuperäinen kirjoittaja meini:mihin siihen looney tunes tulee??Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:ei tietoo, mutta olisiko tietoo ankkalinna ruudun looney tunes jatkosta
seinfeld, stallone ja kamppailu-ruutuihin vinkkejä kun jumittavat..
milläs ne seilaa merelläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku antaa suoraan minulle yhden sanan mkä lähtee viikinki sanasta....katsotaan antaako tämä lisätä mun mitään sanoja.... ei anna mitenkään lisätä sitä näytelmää.