toimistomyyrä
no niinpä tietenkinAlkuperäinen kirjoittaja v:Mitä kukko sanooAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:mikä tulee kukosta oikealla 11???
no niinpä tietenkinAlkuperäinen kirjoittaja v:Mitä kukko sanooAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:mikä tulee kukosta oikealla 11???
kiitti kyl mä oon tyhymäAlkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:miksä skotlantilaisia kutsutaanAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:noi kaks heti hokasin sitte ku annoit vinkit mut toi mistä on?? siis syntyny vai mitä??Alkuperäinen kirjoittaja toimistomyyrä:roopen "ominaisuuksia" tai siis millainen on... s:llä,p:llä ja sit se 6 kirjaiminen mistä onAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mitä tosta rooope ankasta... en oo saanu yhtää..puuttuu 7 ja 4 ja 6 jos joku antais vinkkiä
Kaikki on koirarotuja.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:skotista ylöspäin nuo 2 mahottoman pitkää sanaa kun aukeis, tietääkö kukaa vinkata?
jep! kiitti! heti aukeniAlkuperäinen kirjoittaja Jang:Kaikki on koirarotuja.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:skotista ylöspäin nuo 2 mahottoman pitkää sanaa kun aukeis, tietääkö kukaa vinkata?
ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
Vinkki. Skotlantilainen näytelmä.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
siitä skotlannista menee se viiva siihen missä on 3 8 6 nii ooks saanu sen sanan??Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
kiitos! En ole koskaan tota nimeä kuullut, mutta googlella löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Vinkki. Skotlantilainen näytelmä.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
mä en löytäny vaikka yritin googlettaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:kiitos! En ole koskaan tota nimeä kuullut, mutta googlella löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Vinkki. Skotlantilainen näytelmä.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
ei tajua....macbeth, mutta ei käy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä en löytäny vaikka yritin googlettaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:kiitos! En ole koskaan tota nimeä kuullut, mutta googlella löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Vinkki. Skotlantilainen näytelmä.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
laita toi sana wikipediaan niin löytyy vastausAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tajua....macbeth, mutta ei käy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä en löytäny vaikka yritin googlettaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:kiitos! En ole koskaan tota nimeä kuullut, mutta googlella löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Vinkki. Skotlantilainen näytelmä.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.
Kaksi olen löytänyt ihan skotlanti alkuisena.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei auennut mullekkaan näytelmä. lisää vinkkejä. ja koira osioon otan kans mielelläni vinkkejä, olen kokeillut jo kaikkea mahdollista
Rotu on.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä pääsin tohon koira juttuun nii onko ne rotuja vai nimiä vai mitä?? 8 sarakkeeseen
:headwall: mä oon tyhmä....en vaan tajua =(Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:laita toi sana wikipediaan niin löytyy vastausAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tajua....macbeth, mutta ei käy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:mä en löytäny vaikka yritin googlettaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:kiitos! En ole koskaan tota nimeä kuullut, mutta googlella löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Vinkki. Skotlantilainen näytelmä.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Sori, ei ole auennutAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ooks saanu sen skotlantista 3 8 4 sarakkeen?? vinkki kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ahaa:Siis koiraruudusta VASEMALLEKO pääsee piirrettyihin? Mä oon huono koiratietäjä. Ja Skotlannistakin toi 6 suoraan yläpuolelle skotlannista puuttuu.