Esikoisesta pitkään haaveilleiden-pino vol.3

Mä olen tänään taas niin ahdistunut tästä raskautumisyrityksestä. Rintaa puristaa, henki ei kulje, en saa mitään aikaiseksi, en saa nukuttua öisin enkä jaksa päivisin tehdä mitään. Oikeastaan ainoa mihin riittää mielenkiintoa ja energiaa on herkkujen syönti. :snotty:
Aina kun näen raskaana olevan naisen tai pienen vauvan, tuntuu kuin joku survaisisi puukolla. Jos en tule tästä kierrosta raskaaksi niin varmaan kuolen tähän ahdistukseen.

Ja arvatkaa kuinka heikolta ihmiseltä musta tuntuu, kun ollaan kuitenkin yritetty vasta helmikuusta. Että nostan suuresti hattua teille kaikille kauemmin yrittäneille. :heart:

Tervetuloa kaikki, joista tuntuu, että haikara on eksynyt matkalla!

Esikoisesta haaveilevat:

Lumo....................................yk14
kiharapää.............................yk24
Louvre..................................yk13
Peppi1981............................yk52
anu84...................................yk20
Rosetta.................................yk19
kaz........................................yk14
Siniviuhka.............................yk22
yöperhonen-........................yk21
Paiju.....................................yk17
Orion....................................yk28
HappyFeet...........................yk11
Devi......................................yk8
Ibu........................................yk12
Pipopi....................................yk16
mely......................................yk6
Laulau...................................yritystä 11/08 alkaen
Sinirusko...............................yk10
Diodium
sasuma.................................yk12
onlyer...................................yritystä 11/05 alkaen
Marta..................................yk12
Siili H.....................................yritystä 02/09 alkaen

Plussa pärähtänyt:

Talvis....................................yk5
masuha1...............................yk6
Daadeli................................. yk8
nibbler..................................yk18
baby butterfly......................yk5
Ouska...................................yk8
Hempukka87........................yritystä n.2 vuotta
arianrhod..............................yritystä 11kk
Mii26.....................................yk5
Kuumeilija.............................yk12
pippur1...................................yritystä useampi vuosi

Taustailevat:

Lupu.....................................yritystä 08/07 alk.
napsuneiti............................yk24
papaijaa81............................tjottailua takana reilu vuosi
Heinu....................................yk15
Santtuli.................................yritystä 1v. 3kk
Simpson...............................yritystä 1,5v.
Taikapapu............................yritystä 10kk
Duffy...................................yritystä 03/08 (kirjoittelen lapsettomuus.puolella)
HaLLeBeRRy........................yritystä 03/08 (kirjoittelen lapsettomuus puolella)
HayLina.................................yk9

Aikasemmat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1254818

Istun kotona yksin, kun mies on jossain kaverin kanssa, ja pakko oli johonkin päästä purkautumaan. Tein juuri äsken positiivisen r-testin ja nyt olen ihan pökerryksissä. Kädet tärisee eikä ajatus pysy kasassa. En vaan voi uskoa, että se pitää paikkaansa, vaikka olen käynyt jo varmaan 20 kertaa tarkistamassa, että luinko väärin (cb:n se uusi testi, mikä näyttää viikotkin). On jotenkin niin epätodellinen olo, kun ei tunnu yhtään erikoiselle. En vaan voi ymmärtää, että näin on käynyt, kun olin jo niin valmistautunut, että tutkimuksiin mennään. On vähäksi aikaa sulattelemista tässä kyllä.

Siili H ja bambina Kiitokset onnitteluista :heart: Oli miehellä näkemisen arvoinen ilme, kun se eilen tuli kotiin ja sanoin, ettei sen tarvikaan lähteä perjantaina ajamaan sinne Kuopioon. En olisi varmaan muuten edes uskaltanut näin aikaisin testiä tehdä, mutta ajattelin, että jos nyt kuitenkin olis ihme tapahtunut, niin voi perua sen reissun. Mulla nyt vasta kp28, mutta kaksi viikoa sitten tiistaina tein sen positiivisen ovistestin, niin ajattelin, että kyllä se varmasti jo näkyy jos jotain on näkyäkseen. Ja kun ei mitään tiputteluakaan ole ollut, vaikka sitä yleensä on pari päivää ennenkuin menkat alkaa, niin uskalsin kokeilla. Rinnatkin on olleet vähän arat, mutta se on mulle aika tyypillistä, samoin se, että aamulla on kahvin jälkeen vähän huono olo. Saa nyt nähdä, miten tässä käy. Toisaalta ei uskalla oikein edes vielä toivoa eikä halua kenellekään kertoa ja sitten taas toisaalta jos tämä kesken menee, niin ihan yhtä pettynyt ja surullinenhan sitä on, vaikka olis kuinka yrittänyt olla toivomatta. Mutta nyt pitää alkaa valmistautua töihin. Mukavaa päivää kaikille :flower:

Multa löydettiin selästä nyt viimein ja vihdoin vikaa.. EN ookkaan hypänny kun reilun parinvuoden ajan lääkärissä nyt viimeset puolvuotta joutunu syödä välillä tosi vahvojakin lääkkeitä, toissa päivänä lanneranka kuvattiin ja alimmassa nikamassa selvästi poikkeavuutta ja nyt ensviikolla aika lääkärille ja lähete kiireellisenä magneettiin. Epäilevät vahvasti välilevytyrää, ja uskon että se on, koska oireet niin sen kaltaiset!! Mutta onneks nyt ees jo johonkin asiaan tulee selvyyttä!!

:flower: ONNEA MARTA!!! :flower:Toivottavasti täältä tullaan pian perässä :wave: Teitkö jotain erityistä tässä kierrossa? Kun teilläkin tuota yritystä näyttää olleen ihan kiitettävästi takana :)

Voi ONNEA MARTA!!! Pidetään täälläkin peukkuja että kaikki menee teillä hyvin! :D :flower: :flower: :flower:

Mulla on huomenna naistentautien polikäynti, toivottavasti tekevät jotain muutaki ku jututtavat...

Lumo Ei tässä kierrossa muuta poikkeavaa ollut kuin se lisä E-vitamiini ja sitten pupuilua sekä o+ päivänä että sitä seuraavana. Aikaisemmin kun olen tikuttanut, niin se seuraava päivä on aina jäänyt välistä ja sitten vasta sitä seuraavana on taas ollu seksiä. (miehen teoria on, että vuoden ajan on tullu vaan tyttösiittiöitä ja nyt tuli poika, joka tarrasi kiinni :) ) Stressiäkin on ollut ihan kiitettävästi (lue:erittäin paljon) sekä turhautumista ja ahdistumista töiden ja koulun puolesta, että se siitä, lopeta stressaaminen, niin tärppää-ajatuksesta. Ainoa, mikä on ollut jotenkin erikoista oli se edellinen kierto, ovulaatiovuotoineen ym. että eihän sitä tiedä, jos tuolla putkistoissa ja hormooneissa jotain vikaa olisi ollut, joka sitten on alkanut helpottaa.

Kiitos kaikille muillekin onnittelijoille. Kävin vähän kurkistamassa tuonne odotuspuolelle, niin ei siellä vielä kovin montaa ole, jolla heinäkuussa se la olisi. Sinne siis kyllä mahtuisi :) Ei tartteisi yksin höpistä ;)

Heipparallaa,

nyt on vajaa viikko oletetusta oviksesta (en vieläkään oikein luota siihen kontrolliviivaa haaleampaan ovisviivaan..) ja parin päivän ajan on ollut tissit turvonneet ja tänään on myös alavatsa turvonnut. Lisäksi alavatsassa (munasarjojen kohdalla?) kummallakin puolella on ollut nipistelyä. En usko että nää on mitään raskausoireita, kun oviksestakin on vasta niin lyhyt aika. Mutta onko teillä ollut tällaisia oireita pian ovulaation jälkeen joko ennen raskautta tai ilman raskautta...? Mietin vaan että onko mussa taas jotain pielessä.. :/

Sukulaiselle syntyi tänään lapsi ja alkuviikosta kuulin että yksi ihminen työpaikalla on raskaana. Kuntosalillakin pari ohjaajaa kulkee mahat pystyssä. :headwall: En jaksais enää.

Ja tähän on pakko lisätä, että Martan raskaus ei onneksi kirpaise kun tiedän kuinka vauvaa on yritetty ja toivottu. Ihanaa kun vihdoin tärppäsi. :heart: Toivottavasti vauva pysyy loppuun asti kyydissä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Siili H:
Sukulaiselle syntyi tänään lapsi ja alkuviikosta kuulin että yksi ihminen työpaikalla on raskaana. Kuntosalillakin pari ohjaajaa kulkee mahat pystyssä. :headwall: En jaksais enää.
Tiedän tämän. Meillä töissä on 6kk sisällä kolme ilmoittanut olevansa raskaana. Tottakai olen aina onnitellut ja ollut iloinen mutta hetken kuluttua jos asiaa oikein ajattelee niin tulee tippa linssiin :'(

Ainiin eilen kun mulla oli ihan luppoaikaa koko päivä lähdin keskustaan kattelemaan ja tottakai päädyin puolivahingossa Lindexin lastenosastolle... Siellä oli niin ihania pienenpieniä villamekkoja ja niin KAUNIITA lastenvaatteita että hyvä etten ruvennut itkemään keskellä kauppaa kun hypistelin niitä nuttuja :ashamed:

Ja samantien iski se "miksi me ei saada lasta..." :'(

Huomenta!! :hug: Sullahan kiharapää on kp:t jo aika pitkällä...hui jänskää!!! :) Mie kanssa alotin oviksen bongailun eilen eli kp 10...ei antannu ees toista viivaa!?Vähän ehkä turhan aikasin aloin taas testailemaan,mutta kierto ollut useasti tuon 28 pv...tiedä sitten! Tikkuja riittää,ni miksi ei testailisi,hauskaahan se on!!
Kaikille tsemppiä ja plussatuulia!!! Tää tyttö lähtee nyt reippahasti kuntosalille.... :wave:

Mulla on ollut nyt tosi runsasta valkovuotoa ja nyt jännittää että oisko tärpännyt.. Huomenna menen ostamaan elämäni ensimmäiset pikkuhousunsuojat, sen verran lorahtelee pöksyihin..! :eek: En ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota valkkariini, mutta ei se näin runsasta ikinä ole ollut. Yleensä en nimittäin tarvitse edes pikkuhousunsuojia, sen verran niukkaa on mun v-vuoto. Nyt toivon ihan älyttömästi että tää olis se oire, jota en ole keksinyt tai kehittänyt ja plussa pärähtäis reilun viikon kuluttua. Kovasti pidän peukkuja itselleni. =)

KP, koskas ajattelit testata? Sulla on tosiaan aika pitkällä noi kp:t. Jännää aikaa sulla. =)

Sinirusko, mä kokeilin tässä kierrossa ekaa kertaa ovistikkuja. Ekaan tikkuun tuli vain yksi viiva, pidin sitten yhden päivän taukoa testailussa ja seuraavaan tulikin jo sitten haalea viiva. Ootko ennen testaillut ja jos olet niin onko yleensä ollut kp 10 jo kaksi viivaa? Tsemppiä testailuun! :)

Toi runsas valkkarihan voi olla juuri se toivottu raskaus"oire"...Wau! siili h!!! =) Nyt peukut ja varpaat pystyyn!!Oon tikutellut ovista ennenkin,useammassa kierrossa mut tolla clearbluen digillä ja nyt alotin kp 10 davidin liuskatesteillä!Siirryn digiin taas muutaman päivän jälkeen...on jotenkin helppo ja selkeä!!Viime kierrossa oviksen bongasin kp 20 ja kp 21...

Yhteistyössä