Sekasaunaan ajeltuna

  • Viestiketjun aloittaja hups vaan
  • Ensimmäinen viesti
kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja hups vaan:
Mulla on pikku ongelma. Meille on tulossa ystäväpariskunta kylään. Yleensä aina saunotaan yhdessä, mikä on ihan kivaa. Nyt kuitenkin intouduin ajamaan alapään ihan paljaaksi, enkä tiedä kehtaanko mennä sekasaunaan ajeltuna. Hämmentyykö muut, tuijottavatko, kehtaanko mennä?

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Miten toimitte? Kieltäydyittekö menemästä sillä kertaa?

Ystäväpari varmaan ihmettelee, jos en nyt tulekaan sekasaunaan, kun aina on yhdessä käyty.
anna mennä vaan. kovempi keskustelu meillä ainakin oli siitä kun kaveripariskunnalla kummallakin oli kamala reuhka jalkovälissä! päivitelty sitä viel 3 vuoden jälkeenkin.... ja karvatupsu isäntä oli mieheleni vain kommentoinut et ' olet päässyt parturoimaan'. tais olla kateellinen...
Ja tässähän se taas tuli. Sata kertaa mieluummin paskanjauhamista ja huonoa ruokaa tunti tolkulla kun toisten jalkovälien arvostelua. Kova känni pitää olla että sekasaunaan eksyn.
 
vierrras
meillä sekasaunominen loppui siihen kun ärsyynnyin mieheni käytöksestä !!
kävi kurkistelemassa saunanovesta ja kyselemässä onko tytöillä kaikki hyvin (moneen kertaan ) olisi voinnut tulla saunaan, mutta ilmeisesti halusi vain tirkistellä muita, vitutti huusin ukolle, että helvettiäkä siinä käyt kyyläämässä tule saunaan jos kiinnostaa, mutta ei tullut kuin vasta sitten kun muut naiset olivat lähteneet ja joukossa enään minä ja ystäväni veli.

Sen jälkeen ei ole sekasaunoja ollut eikä tule !!
Vittu että nolotti
 
hauskasti kirjoitettu
Alkuperäinen kirjoittaja vierrras:
meillä sekasaunominen loppui siihen kun ärsyynnyin mieheni käytöksestä !!
kävi kurkistelemassa saunanovesta ja kyselemässä onko tytöillä kaikki hyvin (moneen kertaan ) olisi voinnut tulla saunaan, mutta ilmeisesti halusi vain tirkistellä muita, vitutti huusin ukolle, että helvettiäkä siinä käyt kyyläämässä tule saunaan jos kiinnostaa, mutta ei tullut kuin vasta sitten kun muut naiset olivat lähteneet ja joukossa enään minä ja ystäväni veli.

Sen jälkeen ei ole sekasaunoja ollut eikä tule !!
Vittu että nolotti
:D
 
korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja vierrras:
meillä sekasaunominen loppui siihen kun ärsyynnyin mieheni käytöksestä !!
kävi kurkistelemassa saunanovesta ja kyselemässä onko tytöillä kaikki hyvin (moneen kertaan ) olisi voinnut tulla saunaan, mutta ilmeisesti halusi vain tirkistellä muita, vitutti huusin ukolle, että helvettiäkä siinä käyt kyyläämässä tule saunaan jos kiinnostaa, mutta ei tullut kuin vasta sitten kun muut naiset olivat lähteneet ja joukossa enään minä ja ystäväni veli.

Sen jälkeen ei ole sekasaunoja ollut eikä tule !!
Vittu että nolotti
Ei ole sekasaunomista jo vain tytöt ovat saunassa ja ukkosi vain tirkistelee eikä tullut kanssanne lauteille!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Ei se normaalia ole!
Normaalia on olla sinut itsensä kanssa niin hyvin et voi saunoa kenen kanssa vain.
Järjenköyhää touhua se on ja kieroutunutta. Ei se sähkö niin paljoa maksa, että koko suvun pitää pakata yhdessä lauteille!
Nämä isänsä kanssa saunojat ovat taatusti juuri näitä julkisesti imettäviä, kun se on NIIN normaalia :LOL:[/quote]

No en ikimaailmassa saunoisi noin ja silti imetän julkisesti mutta näyttämättä kenellekään tissejäni, miten nämä kaksi asiaa liittyvät yhteen?!
 
vieras
Mä en ole niin avarakatseinen, että ymmärtäisin noita sekasaunoja. Eli mua ei sellaseen kyllä saa, enkä päästäisi miestäkään. Eikä meidän kaveripiireissä sellaista kyllä harrastetakkaan.
 
kolmen äiti
Mun mielestä pitää olla jotain yksityisyyttä. Jos mä saunon, niin sitten saunon miehen kanssa. En edes sauno kavereiden kesken, meillä ei ole vaan tapana. En ole mitenkään estynyt ja olen sinut kroppani/itseni kanssa, mutta sekasaunaa en ymmärrä. Ehkä sellasille toi seksauna on normaalia jotka on maalta kotoisin? Meilläpäin ei ole kyllä ollut tapana..
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Voi äly näit keskusteluja ja niiiiin estoisia suomalaisia.

Siis samanlainen alapää on jokaikisellä, kuka niitä jaksaa vahdata, on sit karvoi tai ei? :eek:
Suomalaiset estoisia???? Kysypä ranskalaiselta lähtiskö se sekasaunaan???
Ne ei edes sauno oman perheen kesken ;)
Ja onhan suomalaisillakin omia tapoja, ei me kaikki olla samanlaisia..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Voi äly näit keskusteluja ja niiiiin estoisia suomalaisia.

Siis samanlainen alapää on jokaikisellä, kuka niitä jaksaa vahdata, on sit karvoi tai ei? :eek:
Suomalaiset estoisia???? Kysypä ranskalaiselta lähtiskö se sekasaunaan???
Ne ei edes sauno oman perheen kesken ;)
Ja onhan suomalaisillakin omia tapoja, ei me kaikki olla samanlaisia..
Kuulin kerran juttua, kun eräs ranskalaismies oli tullut Suomeen ja hänet oli heti ensimmäiseksi viety saunaan. Ensinnäkin hänelle oli ollut järkytys mennä sinne saunaan, mutta vielä enemmän oli ollut järkyttynyt siitä, että piti olla alasti muiden nähden. Ja kyseessä ei ollut edes sekasauna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Voi äly näit keskusteluja ja niiiiin estoisia suomalaisia.

Siis samanlainen alapää on jokaikisellä, kuka niitä jaksaa vahdata, on sit karvoi tai ei? :eek:
Suomalaiset estoisia???? Kysypä ranskalaiselta lähtiskö se sekasaunaan???
Ne ei edes sauno oman perheen kesken ;)
Ja onhan suomalaisillakin omia tapoja, ei me kaikki olla samanlaisia..
No okei, okei. Ollaan erilaisia.

Mut pointti olikin se, et mitä väliä. Toinen menee, toinen ei ja siinä se. Miksi edes ihmetellä ääneen toisten tapoja, sitä en oikein käsitä.

Ja sit ne karvat... niistä täällä jaksetaan jauhaa vuodesta toiseen... siis oikeasti, pillukarvoista! :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Ei se normaalia ole!
Normaalia on olla sinut itsensä kanssa niin hyvin et voi saunoa kenen kanssa vain.
Järjenköyhää touhua se on ja kieroutunutta. Ei se sähkö niin paljoa maksa, että koko suvun pitää pakata yhdessä lauteille!
Nämä isänsä kanssa saunojat ovat taatusti juuri näitä julkisesti imettäviä, kun se on NIIN normaalia :LOL:
No en ikimaailmassa saunoisi noin ja silti imetän julkisesti mutta näyttämättä kenellekään tissejäni, miten nämä kaksi asiaa liittyvät yhteen?![/quote]

Sähkösaunassa on niin paskat löylyt ettei kukaan ainakaan täällä päin viitsi sähkösaunailtoja edes järjestää... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Voi äly näit keskusteluja ja niiiiin estoisia suomalaisia.

Siis samanlainen alapää on jokaikisellä, kuka niitä jaksaa vahdata, on sit karvoi tai ei? :eek:
Suomalaiset estoisia???? Kysypä ranskalaiselta lähtiskö se sekasaunaan???
Ne ei edes sauno oman perheen kesken ;)
Ja onhan suomalaisillakin omia tapoja, ei me kaikki olla samanlaisia..
Kuulin kerran juttua, kun eräs ranskalaismies oli tullut Suomeen ja hänet oli heti ensimmäiseksi viety saunaan. Ensinnäkin hänelle oli ollut järkytys mennä sinne saunaan, mutta vielä enemmän oli ollut järkyttynyt siitä, että piti olla alasti muiden nähden. Ja kyseessä ei ollut edes sekasauna.
Ulkomaiset naturistit ovat kateellisia suomalaiselle saunakulttuurille. Ei heidän maissaan ole tavallista se, että saman sukupuolenkaan edustajat viettävät yhdessä aikaa pienessä tilassa alasti. Meitä suomalaisia on pienestä pitäen kasvatettu ajattelemaan, että se on täysin normaalia ja hyväksyttävää. Niinpä ulkomaalaiset voivat olla hyvinkin estoisia täällä. Sain kerran puoliväkisin houkuteltua yhden norjalaismiehen miestensaunaan ja vilvoitellessa hän kertoi, että löylyhuoneessa meinasivat homofobiat päästä valloilleen. Ilmeisesti oli erittäin kiusallista olla nakuna yhtä paljaiden miesten keskellä.

Ulkomaalaista voi kohdella reilustikin saunan suhteen ja laittaa hänet yksinään lauteille. Mukaan voi antaa kaksi ämpäriä. Toisessa on kylmää ja toisessa kuumaa vettä. Ekakertalaista neuvotaan heittämään kiukaalle ensin kuumaa vettä kuuman höyryn aikaansaamiseksi. Sitten kun hänelle tulee liian kuuma, hänen tulee heittää paljon kylmää vettä kiukaalle kylmän höyryn aikaansaamiseksi.
 
miespuolinen
juu onhan se outoa jonkun kieroutuneen lahkolaisen mielestä varmaan mutta totuus on se että kun me miehetkin ajetaan noi karvat niin kyllä se naisellekkin tekee oman vaikutuksen.
rohkeasti vaan miehet ajelemaan karvat mutta ei rinnasta eikä jaloista vaan tosissaan se huvittelukeskuksen ympäristö ainoastaan ettei anna kovin homomaista kuvaa itsestään. jos klittis näkyy niin ei se ainakaan mua haittaa mutta jos törröttää loputtomasti kaikki niin on syytä pitäytyä yksityisyyden suojan takana ja unohtaa kimppa saunat. ei kimppasauna tarkoita kimppapanoa
 
"Tonttu"
toislle saunominen on osa peseytymistä, toisille sosiaalinen tapahtuma, noilla on aika iso ero. En mä kutsu kaveriani yhdessä paskallekkaan tai hampaanpesuun, vaan hoidan ne itse. Uima-saunat on sitten eri juttu, mut niissäkin ollaan uikkarit päällä. Toislle se taas on vastaava juttu kun jos mä kutsun kaverit kylään ja istutaan terassilla ja juodaan ja syödään yhdessä. Kukin tavallaan.
Ai saatana kun sain hyvät naurut tästä. Mulle saunominen on just samaa kuin sulle: sen suoritan ihan yksin. Samoin kun paskomisen ja hampaitten pesun. :D
Juttelut voi käydä sitten ihan muualla ja vaatteet päällä.
 
Wanha äijä
En mä ainakaan osaa yhteissaunaa hävetä, oli nuorempana opiskelijateatterissa. Kerran esimerkiksi järjestettiin Turussa ylioppilasteatteripäivät, joita olin järjestelemässä. No kun perjantaina aloitettiin, niin lauiantaiaamuna mentiin joukolla Kårenin saunaan ja uimahalliin. Se oli sellainen pieni, mutta kyllä sinne joukkoa mahtui muutama kymmenen. Itse olin melkein kokoammun saunomassa, idea oli näes minun. Ja siellä sitten tuli nähtyä varmaan 50-70 opiskelijatyttöä alastomina, ainoastaan yksi oli lainannut hallin uimapuvun. Muut oli alasti sekasaunassa ja yhteiuinnissa. Niin, että on nähty. Ja on käyty muutenkin sekasaunassa, tosin pinemmällä joukolla.
 
Ulkomaiset naturistit ovat kateellisia suomalaiselle saunakulttuurille. Ei heidän maissaan ole tavallista se, että saman sukupuolenkaan edustajat viettävät yhdessä aikaa pienessä tilassa alasti. Meitä suomalaisia on pienestä pitäen kasvatettu ajattelemaan, että se on täysin normaalia ja hyväksyttävää. Niinpä ulkomaalaiset voivat olla hyvinkin estoisia täällä. Sain kerran puoliväkisin houkuteltua yhden norjalaismiehen miestensaunaan ja vilvoitellessa hän kertoi, että löylyhuoneessa meinasivat homofobiat päästä valloilleen. Ilmeisesti oli erittäin kiusallista olla nakuna yhtä paljaiden miesten keskellä.

Ulkomaalaista voi kohdella reilustikin saunan suhteen ja laittaa hänet yksinään lauteille. Mukaan voi antaa kaksi ämpäriä. Toisessa on kylmää ja toisessa kuumaa vettä. Ekakertalaista neuvotaan heittämään kiukaalle ensin kuumaa vettä kuuman höyryn aikaansaamiseksi. Sitten kun hänelle tulee liian kuuma, hänen tulee heittää paljon kylmää vettä kiukaalle kylmän höyryn aikaansaamiseksi.
En tajua miten tämä mitenkään liittyy naturisteihin.
 

Yhteistyössä