Sekasaunaan ajeltuna

  • Viestiketjun aloittaja hups vaan
  • Ensimmäinen viesti
kiinnostais kyllä
Joskus teininä tuli saunottua sekasaunassa paljonkin, karvallisena.
Nyt en ole vuosi kausiin sekasaunaan päässyt/joutunut ja kovasti ajattelin asian korjata seuraavan kerran kun miehen kaveri tulee meille saunomaan :) Nykyään trimmailen karvat suht säännöllisesti joten kai sitä sitten paljaana menen jos mukaan pääsen.
 
bileet
Alkuperäinen kirjoittaja kysynvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja bileet:
Tänään on kaveribileet, lapset hoidossa. Sekasaunakin on varmaan ohjelmassa. Ajattelin mennä ja meiltä löytyy porukasta ajeltuja ja karvaisia, niin naisia kuin miehiä.
Mites meni "bileet"?
hyvin meni bileet. Saunassakin oltiin, sekaisin. Oli naisia ja miehiä, paljaita ja karvaisia. Pieniä ja isoja.... takapuolia.

 
Jee
Alkuperäinen kirjoittaja bileet:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja bileet:
Tänään on kaveribileet, lapset hoidossa. Sekasaunakin on varmaan ohjelmassa. Ajattelin mennä ja meiltä löytyy porukasta ajeltuja ja karvaisia, niin naisia kuin miehiä.
Mites meni "bileet"?
hyvin meni bileet. Saunassakin oltiin, sekaisin. Oli naisia ja miehiä, paljaita ja karvaisia. Pieniä ja isoja.... takapuolia.
JEE. Olispa meilläkin noin avarakatseisia kavereita. Ei oo, vaikka haluttaiskii. Varmaan oli kivaa.

 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais kyllä:
Joskus teininä tuli saunottua sekasaunassa paljonkin, karvallisena.
Nyt en ole vuosi kausiin sekasaunaan päässyt/joutunut ja kovasti ajattelin asian korjata seuraavan kerran kun miehen kaveri tulee meille saunomaan :) Nykyään trimmailen karvat suht säännöllisesti joten kai sitä sitten paljaana menen jos mukaan pääsen.
Mitäs luulet, että miehen kaveri tykkää, kun tulet lauteille mukaan. Vielä paljaana. Taitaapi yllättyä. Mitäs miehes siitä tuumaa?

 
mie
Jaaa... Mä en tiennyt olevani pervo ja kieroutunut. Olemme mielestäni vapautuneita luonnonlapsia. Kun mökille päästiin, heti vaan vaatteet pois ja pulikoimaan, vaikkei sauna edes ollut vielä lämmin. Ja sitten pihakeinuun ukko tuli ilman rihmankiertämää istumaan. Sekasaunaan ja uimaan alasti, en edes tuntenut kaikkia ennestään. Selvinpäin olin myös, jos saan huomauttaa! :D
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa:
Mua kiinnostaa, miten te naiset, jotka sekasaunotte, hoidatte alapään pesun? Siinä vaan kaikkien miesten katsellessa??
Järvessä pesin. :saint: Ei tuolla mökillä ainakaan ollut erillistä pesuhuonetta, se oli joko lauteilla tai järvessä suoritettava ne pesut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en todellakaan:
mä en vois kuvitella meneväni ysätväpariskunnan kns saunaan!! outoo on..
Onhan niitä kylpylöissäkin semmosia saunoja missä saa miehet ja naiset käyä yhessä.Se vika on sun päässä ku ajattelet sen noin omituisena,saunomaanhan sitä mennään eikä parittelemaan tai toljottaan toisen kroppaa :LOL: :LOL: :D
 
en ainoa
Aattona tuttujen kavereitten mökillä saunottiin, ja isäntäpariskunnan ohjeen mukaan ei uikkareita tarvittu. Parhaimmillaan meitä oli 5 pariskuntaa samaanaikaan saunassa ja ilkosillaan myös mentiin järveen. Huomasin karvattomuuden olevan muotia toisillakin, joten en ollut ainoa posliinip. Kaikki suhtautui alasti oleiluun luonnollisesti ilman mitään kyräilyjä. Ja kivaa oli!
 
Simppi
Saunottiin tuttavapariskunnan kanssa sekaisin totta kai. Molemmat ollaan posliineja, joten siinä oli molemmille miehille pimppejä katsottavana. Hyvät oli ukkojen munatkin. Mikäs siinä oli katellessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simppi:
Saunottiin tuttavapariskunnan kanssa sekaisin totta kai. Molemmat ollaan posliineja, joten siinä oli molemmille miehille pimppejä katsottavana. Hyvät oli ukkojen munatkin. Mikäs siinä oli katellessa.
Nuorempana tuli sekasaunottua paljonkin. Mikäs siinä saunominen on sosiaalinen tapahtuma. Näkeehän siinä väkisinkin kaiken, mutta tärkeää mun nähdäkseni olis kuitenkin katsoa ihmisiä silmiin.
Mitään pervoa en kyllä siinä näe, että ihmiset saunovat keskenään. Oikeesti säälittää ihmiset, jotka häpeävät alastomuuttaan ja opettavat saman ahdistavan häpeilyn vielä lapsilleenkin.
 
Munaskuu mies
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi rutto:
Mä en ikimaailmassa haluis nähdä mun ystävän ukon munaskuita enkä edes mun ystävän paljaita tissejä!! Jotain rajaa tässä vapautuneisuudessakin tai sitten mä olen estynyt surkimus.
Mitä sen ihmeellisempää siinä on kuin että näet ystäväsi miehen käsivarren tai ystäväsi sääret kesävaatetuksessa? Ruumiinosiahan ne vaan on. Ja kuka niitä munaskuja tai rintoja edes siellä saunassa tiiraa???
Munaskuu ei tarkoita missään suomenkielen ulottuvuudessa miehen sukupuolielimiä, vaan niin miehen kuin naisenkin munuaisia. Ilmaisulla "tuntea munaskuitaan myöten" viittaa jonkin asian kokemiseen hyvin vahvasti ja syvälle itseensä.
 
appelsiini
Ne joiden mielestä sekasaunat on ihan ok:
Mitä miehesi sanoisi jos saunoisit joku ilta kotona ollessasi kahden miespuolisen kaverisi kanssa tai päin vastoin löytäisit miehesi naispuolisen kaverinsa kanssa saunomasta.
Eikös se ole ihan luonnollista ja normaalia, ei siinä mitään niinkö?
 
kitupiikki
Alkuperäinen kirjoittaja appelsiini:
Ne joiden mielestä sekasaunat on ihan ok:
Mitä miehesi sanoisi jos saunoisit joku ilta kotona ollessasi kahden miespuolisen kaverisi kanssa tai päin vastoin löytäisit miehesi naispuolisen kaverinsa kanssa saunomasta.
Eikös se ole ihan luonnollista ja normaalia, ei siinä mitään niinkö?


On ollut tuommoisia tilanteita ja se on meistä ihan ookoo. Alastomuus on luonnollista. On meillä käynyt niinkin että ollaan saunottu miehen kanssa kahdestaan kaverin mökillä (kaverit tansseissa) Yhtäkkiä kaverin kaverit (miehiä) pölähtivät mökille ja luonnollisesti hyppäsivät saunan lauteille ja niin saunottiin eikä kukaan pitänyt asiaa epänormaalina


 
Turbulenssi
Saunassa nyt vain pätevät eri säännöt kuin muualla. Kuulin kahdesta lapsiperheestä, jotka saunoivat mökillä yhdessä ihan vain käytännöllisyyden vuoksi, mutta vaihtoivat silti uikkareitaan verhon takana kun piti vain uimaan mennä... silloin kun saunotaan, niin tavalliset häveliäisyyssäännöt eivät ole voimassa, vaikkei mitään naturisteja oltaisikaan.
 
Ulkona kuin lumiukko
Alkuperäinen kirjoittaja mallu:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja mallu:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
taidankin olla erittäin ahdasmielinen sillä en todellakaan tahdo että mieheni miespuoliset kaverit näkevät minut alasti,tai että minun naispuoliset kaverini näkisivät miehen alasti,jotain yksityisyyttä sentään. Ja kyllä minä katson kaikkia joita alasti näen(lähinnä uimahallissa) ja niin katsoo kaikki muutkin toisia joten epäilen kovasti että varsinkin miespuoliset ovat kiinnostuneita näkemään kaverinsa emännän alasti...
Mun mielestä se taas on outoa, että uimahallissa joku tiirailis muiden tussuja.
mä ilmoittaudun sitten kai oudoksi! Kerran uimahallissa eräs värkki suorastaan hyppäsi silmille rumuudellaan. Paljaaksi ajeltu etuvittu josta kaikki römpsötti huulien välistä niinkuin ois kalanperkaus kesken. Karsea näky. Jotenkin ihan posliinista tulee mieleen pedofiilia. Ja tohon saunakeskusteluun lisään että mun mielestä täysin normaalia saunoa porukalla, jos joku mua katsoo niin kyllä minä sen kestän, siitä vaan.
mä olen nähnyt uimahallissa tosi karvasia römpsiä. trimmattuja pehkoja. paljaaksi ajeltuja. Mutta yksikään niistä ei ole hypännyt silmilleni :whistle:
Mutta itse en ole tosin käynyt uimahallissa arvostelemassa toisten häpyhuulia.
en mäkään häpyhuulia. Mut kun sieltä roikkui kaikki sisuskalut klitorista myöten pihalla...
olipahan sitten jo turhan suureksi venähtänyt koko värkki kun kaikki sisuskalutkin oli pihalle valuneet.Voipi olla vaikeaa saada koottua kaikkea takaisin sinne pimpsaan sieltä pihalta.Mitäs sitten jos klitoris sattuu hukkumaan sinne pihalle onko pimpsa sen jälkeen pelkkä viiva.
 

Yhteistyössä