Sekasaunaan ajeltuna

  • Viestiketjun aloittaja hups vaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hups vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiinnosta:
Onkos ap. jo palautunut saunaillasta?
Palattu on. Tulipas tästä melkoinen keskustelu. Ilta meni mukavasti. Kun lapset oli nukkumasta mentiin saunaa. En enää edes muistanut, että olin paljaaksi ajeltu ennen kuin riisuin. Ei siinä mitää. Sen verran huomasin, että molemmat vieraat asian noteerasivat, mutta ei mitään hämminkiä, hymyilyä tai tuijottelua. Mukavasti meni niinkuin aina ennenkin. Minusta tuntuu nyt kivalta, että menin saunaan ja nyt ei tarvitse epäröidä muidenkaan kanssa. Kannustuksena vaan muillekin, että ei se ole sen kummenpaa kuin karvoituksen kanssakaan.
No johan mä sanoinkin, että rohkeasti sinne vaan ;) :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en todellakaan:
mä en vois kuvitella meneväni ysätväpariskunnan kns saunaan!! outoo on..
peesi. eipä siinä mitään jos toiset tykkää, mutta itse en kyllä ikinä voisi mennä. Olisi vähän turhan läheistä ystävyyttä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Avuttomia liikenteessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Niin miksi ihmeessä pilata se enemmistön ilta sen yhden parin takia? Eli kyllä vain joutaa jäädä pois.
No voi kyynel jos se ilta kaatuu siihen kun ei kimppasaunaa! :xmas:
Joo, kyllä toisilla on elämä pienestä kiinni!
:LOL: apuva!
Blääh, te ette tainneet lukea mun koko juttuja, siis siitä vaan aiheutuisi niin paljon muuta harmia. Eri asia olis jos meillä esim. laavu ois jossain muualla kuin siellä saunarannassa... Mut teistä vissiin on ihan normaalia että yhden parin takia kaikki muut joutuu olemaan poissa rannasta ja odottelemaan illan alkamista... :whistle:
 
yksi vieras
Minun mielestä tuossa Rytkäytyksen asiassa on kyllä asia näin. Että tällä pariskunnalla on täysi oikeus kieltäytyä sekasaunasta mutta ei todellakaan voi kieltää muita oleilemasta grillialueella! Jos ei voi uikkareissa mennä uimaan niin jättäkööt uimisen kokonaan. Vai eikö voi olla toisten näkyvillä uikkareissakaan? Olisi pitänyt vain sanoa, että ei me ruveta mökissä istumaan sillä aikaa kun te nautitte kauniista illasta ja omasta rauhasta. Ja jos vielä olisi vänissyt niin olisitte vaan menneet sinne "kielletylle alueelle". Jos he eivät sitä olisi hyväksyneet niin olishan nuo osanneet itsekin lähteä pois. Ja vaikuttaa siltä, että eipä noita muutenkaan hirveästi kiinnostanut olla porukassa. Että ei tarvitse ihmetellä jos ei enää saa kutsua.. Kenen mökki muuten oli kysymyksessä? Kenellä oikeus sanoa miten toimitaan? Ps. Minä olen sekasaunan vastustaja ja pari negatiivista kommenttia aikaisemmin tänne heittänyt ja silti olen tätä mieltä
 
täti
Ap kysymykseen liittyen, onks kellään sitten käynyt niin, että jos on ajeltu niin sekasaunassa saa kauheat tuijotukset tai muuta? Itselläni on joskus ajeltu tussu, mutta silloin en ole ollut sekasaunassa. Muutoin kyllä. Ei mulla kyllä silloinkaan mitään karvapehkoa ole ollut. Meillä sekasauna on ihan jees, mutta ei sovellu kaikkien ystäväparien kanssa. Vapn joidenkin. Se on muuten vaikeaa tietää etukäteen, että voiko ehdottaa.
 
Saunasisko
kyl me saunotaan veljen ja sen vaimon kanssa aina kesämökillä yhdes, veljen vaimo on sellaanen satakilonen löllykkä ettei munukko sitä sillee kattele ja veljeni tiijän ettei se minuu sillee kans ajattele tieteskää, eikä siin oo mittää pahaa.
 
täti
Alkuperäinen kirjoittaja Saunasisko:
kyl me saunotaan veljen ja sen vaimon kanssa aina kesämökillä yhdes, veljen vaimo on sellaanen satakilonen löllykkä ettei munukko sitä sillee kattele ja veljeni tiijän ettei se minuu sillee kans ajattele tieteskää, eikä siin oo mittää pahaa.
Saunotteko muiden kanssa? Nuohan on melkein perhettä. Ai niin, oliko niin, ettei ole pahaa jos veli kattelee vaiko että jos ylipäätään kattelee. Mua ei muuten haittaa, jos joku vähän vilkuilee. Tuijottelu on sitten erikseen.
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Saunasisko:
kyl me saunotaan veljen ja sen vaimon kanssa aina kesämökillä yhdes, veljen vaimo on sellaanen satakilonen löllykkä ettei munukko sitä sillee kattele ja veljeni tiijän ettei se minuu sillee kans ajattele tieteskää, eikä siin oo mittää pahaa.
Et menis yhdessä heidän kanssa saunaan, jos veljesi vaimo olisi 50-kiloinen?
Ihme syy. Mulle ei oo mitään merkitystä minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen on vastakkainen sukupuoli, saunaan en kuitenkaan muiden miesten kanssa mene kuin oman mieheni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vieras:
Minun mielestä tuossa Rytkäytyksen asiassa on kyllä asia näin. Että tällä pariskunnalla on täysi oikeus kieltäytyä sekasaunasta mutta ei todellakaan voi kieltää muita oleilemasta grillialueella! Jos ei voi uikkareissa mennä uimaan niin jättäkööt uimisen kokonaan. Vai eikö voi olla toisten näkyvillä uikkareissakaan? Olisi pitänyt vain sanoa, että ei me ruveta mökissä istumaan sillä aikaa kun te nautitte kauniista illasta ja omasta rauhasta. Ja jos vielä olisi vänissyt niin olisitte vaan menneet sinne "kielletylle alueelle". Jos he eivät sitä olisi hyväksyneet niin olishan nuo osanneet itsekin lähteä pois. Ja vaikuttaa siltä, että eipä noita muutenkaan hirveästi kiinnostanut olla porukassa. Että ei tarvitse ihmetellä jos ei enää saa kutsua.. Kenen mökki muuten oli kysymyksessä? Kenellä oikeus sanoa miten toimitaan? Ps. Minä olen sekasaunan vastustaja ja pari negatiivista kommenttia aikaisemmin tänne heittänyt ja silti olen tätä mieltä
Minun vanhempieni mökki. Ja olet juuri oikein käsittänyt pointsini. Heidän mielikseen sitten annettiin heidän olla kaksin siellä rannassa, mut kyllähän se päähän otti...
 
Outo
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Meillä sekasauna on ihan jees, mutta ei sovellu kaikkien ystäväparien kanssa. Vapn joidenkin. Se on muuten vaikeaa tietää etukäteen, että voiko ehdottaa.
Minkäslaisten kiksien toivossa ylipäätään kyseistä asiaa ehdottelet?
 
n-40v
Tuttavapiirissäni saisin varmaan tuijotukset jos kasvattaisin sen puskan takaisin. On ollut karvat kokonaan poissa teini-ikäisestä alkaen, ja melko moni tietää sen.
Niin ja se sekasaunominen kuuluu meilläkin normaaliin rutineihin vieraiden tullessa mökille.
 
tietysti((:
Alkuperäinen kirjoittaja äyks:
Entäs tän ison mahan kanssa. Kehtaako sen kanssa mennä. Onks joku ollut raskaana ollessaan sekasaunassa?
Olen ollut viime kesänäkin monellakin mökillä raskausaikana saunomassa. Sekasaunojakin oli, niin ja myös silloin odotusaikana ajelin karvat veks. Joten odottavat äiditkin saa olla "muiden" mukana esim. mökillä/ saunomassa.

 
viiru
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mua hävettäs ennemmin mennä karvallisena sinne :D
Niin minuakin. Ainakin, jos on oikein kunnon pehko, jota mulla ei kyllä koskaan ole. Ihan paljaskaan en ole, mutta sekasauna on jees. Mökillä ollaan vieraiden kanssa sekasin ja ilkosillaan. Luonnollista ja kivaa. Kohta se kesä taas tulee.
 
Darina
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Me muut sitten että ilman muuta ja kysyttiin että se ei varmaan haittaa jos me rantaan kuitenkin tullaan, niin nainen vain vänisi että "no kun haluttas uimassa käydä" ja asiasta ei neuvoteltu enää sitten...
Miksette neuvotelleet?
Koska se eukko sanoi että älkää tulko että saavat rauhassa uida ja saunoa. Väkisinkö sinne rantaan olisi pitänyt sitten mennä heitä häiriköimään?

Tämä "eukko" ja hänen miehensä ovat varmasti vain iloisia, etteivät kuulu enää ystäviinne, kun näin kauniisti heistä puhut.

Asioista voi varmasti keskustella. Molemmat voisivat joustaa.. Ihan järjettömältä kuulostaa, että pariskunta jätettiin seuraavan kerran kutsumatta tämän takia! No onneksi MINUN ystäväpiirissäni ei tällaisten takia jätetä ulkopuolelle ketään mistään. Ystävyys on meille tärkeämpää kuin jätkänkynttilät, laavut sun muut materiaalit. Mutta arvonsa toki kullakin..
 

Yhteistyössä