Sekasaunaan ajeltuna

  • Viestiketjun aloittaja hups vaan
  • Ensimmäinen viesti
hups vaan
Mulla on pikku ongelma. Meille on tulossa ystäväpariskunta kylään. Yleensä aina saunotaan yhdessä, mikä on ihan kivaa. Nyt kuitenkin intouduin ajamaan alapään ihan paljaaksi, enkä tiedä kehtaanko mennä sekasaunaan ajeltuna. Hämmentyykö muut, tuijottavatko, kehtaanko mennä?

Onko kellään vastaavaa kokemusta? Miten toimitte? Kieltäydyittekö menemästä sillä kertaa?

Ystäväpari varmaan ihmettelee, jos en nyt tulekaan sekasaunaan, kun aina on yhdessä käyty.
 
vieras
Mä oon ajatellut, että on ihan niiden oma päänsärky miten mä karvojani pidän. Vai pidänkö ollenkaan. Eihän sinne saunaan mennä toisten kroppaa tuijottamaan. Ja jos joku menee, niin mun puolesta saa sitten traumatisoitua muiden vartaloista ihan niin paljon kuin itse haluaa.

Mä olen käynyt sekasaunassa ajeltuna, kaikki karvat rehottaen (myös ne tuuheat säärikarvat) ja kaikkea siltä väliltä. Jos joku on jotain päässänsä miettinyt, niin ainakin on osannut pitää sen omana tietonaan. Eli sekaan vaan.
 
hups vaan
Eli sinne vaan sekaa. Olishan se tietysti tyhmää missata kiva ilta tän takia. Niin ja tälle viuralekselle, meistä ainakin on kiva saunoa yhdessä ystäväparin kanssa, eikä siinä ole mistään seksistä kyse. Siksi tässä vähän kyselinkin, ettei hämmentäisi liikaa...
Mutta enköhän mä mene mukaan kuten ennenkin. Ukkokin sano, että turhaa ujostelet, sehän näyttää vaan nätimmältä.
 
hahha
Alkuperäinen kirjoittaja en todellakaan:
mä en vois kuvitella meneväni ysätväpariskunnan kns saunaan!! outoo on..


sama, ja jos jostain syystä niin menisin pyyhe päällä!!ukko toki varmaan tykkäisi katsella alastonta ystävää...kielihään toikin jotain et oman naisen pimppi näyttää hyvältä..eli silmäruokaa ystävä miehelle ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hahha:
Alkuperäinen kirjoittaja en todellakaan:
mä en vois kuvitella meneväni ysätväpariskunnan kns saunaan!! outoo on..


sama, ja jos jostain syystä niin menisin pyyhe päällä!!ukko toki varmaan tykkäisi katsella alastonta ystävää...kielihään toikin jotain et oman naisen pimppi näyttää hyvältä..eli silmäruokaa ystävä miehelle ;)
Minä en myöskään tajua moisia kimppasaunoja. Perheen kesken voi saunoa (äiti, isä ja pienet lapset) mutta en käsitä sitä, että sinne lauteille tungetaan oman isän kanssa (aikuinen nainen) tai vastaavasti aikuinen mies oman äisin kanssa!
 
tytti
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Ei se normaalia ole!
Normaalia on olla sinut itsensä kanssa niin hyvin et voi saunoa kenen kanssa vain.[/quote]

Järjenköyhää touhua se on ja kieroutunutta. Ei se sähkö niin paljoa maksa, että koko suvun pitää pakata yhdessä lauteille!
Nämä isänsä kanssa saunojat ovat taatusti juuri näitä julkisesti imettäviä, kun se on NIIN normaalia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Ei se normaalia ole!
Normaalia on olla sinut itsensä kanssa niin hyvin et voi saunoa kenen kanssa vain.
Järjenköyhää touhua se on ja kieroutunutta. Ei se sähkö niin paljoa maksa, että koko suvun pitää pakata yhdessä lauteille!
Nämä isänsä kanssa saunojat ovat taatusti juuri näitä julkisesti imettäviä, kun se on NIIN normaalia :LOL:[/quote]

En mä isäni kanssa sauno kun isä ei edes meillä koskaan käy sauna-aikaan mut ystäväparin kanssa olen käynyt ja tulen varmaan käymäänkin. Kieroa on ajatella et siinä olis jotain kieroa. Ystävien kanssa rentoudutaan ja sauna on mitä mainioin paikka parantaa maailmaa parin ystävän ja olusen kanssa.
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en myöskään tajua moisia kimppasaunoja. Perheen kesken voi saunoa (äiti, isä ja pienet lapset) mutta en käsitä sitä, että sinne lauteille tungetaan oman isän kanssa (aikuinen nainen) tai vastaavasti aikuinen mies oman äisin kanssa!
Minä taas en tajua, että miksei voisi saunoa kenen kanssa vaan? Ja mitä ihmeen pahaa on saunoa vanhempiensa kanssa? Tai appivanhempiensa?

Tai kyllä mä tavallaan ymmärrän, että joku ei halua saunoa muiden kans. Mutta miksi sitten naisseurassa sauna kelpaa??? Siis mikä ihme erottelu siinä on? Yhtälaillahan joku niistä naisistakin voi salaa katsella teitä. Ehkä jopa todennäköisemmin kuin sekasaunassa kavereiden kanssa, koska varmaaan aika harva jaksaa innostua kaverin miehestä/ naisesta.
 
hups vaan
Empäs arvannut, että niin moni vastustaa sekasaunaa. Me kyllä käydään myös muiden ystävien kanssa kuin vaan tämän pariskunnan. Joskus juhannuksena on ollut useampikin pariskunta. Onko tämä tosiaan niin erikoista???
 
Hyi rutto
Mä en ikimaailmassa haluis nähdä mun ystävän ukon munaskuita enkä edes mun ystävän paljaita tissejä!! Jotain rajaa tässä vapautuneisuudessakin tai sitten mä olen estynyt surkimus.
 

Yhteistyössä