Sekasaunaan ajeltuna

• Viestiketjun aloittaja hups vaan
  • Ensimmäinen viesti
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Samaa mieltä! Eikä mun tarte olla kännissä mennäkseni sekasaunaan! Mulle alastomuus on kyllä luonnollista kotona ja myös saunoessa isommallakin porukalla.
No siis mä en juo, joten kännissä en sauno ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras :
Samaa mieltä! Eikä mun tarte olla kännissä mennäkseni sekasaunaan! Mulle alastomuus on kyllä luonnollista kotona ja myös saunoessa isommallakin porukalla.
Juu-u, siis sitä just tarkoitin kun tuolla sitä pidetään saunomisen irvikuvana että kännissä saunotaan kaverin miehen kanssa....

toinen vieras
Juu-u, siis sitä just tarkoitin kun tuolla sitä pidetään saunomisen irvikuvana että kännissä saunotaan kaverin miehen kanssa....
Niin tajusin kyllä :D Halusin vaan korostaa just ihan samasta syystä.
Vaikee tää on tajuta, että alastomuus on jonkun mielestä ilmeisen epäluonnollista. Mutta meitä on moneksi....

Ai niin, sen mä vielä sanon tästä sekasanomisesta, että musta se on kehittänyt luontevaa suhdetta myös ikääntymiseen ja ruumiin muuttumiseen. Kun oon pienestä tytöstä asti nähnyt kaiken ikäisiä ja kokoisia naisia ja miehiä alasti, niin on jotenkin laajempi tuntuma ihmiskropasta kuin mitä ehkä esim. median välityksellä olis syntynyt.

vieras
en kyllä ole julkisesti imettävä, mutta olen kyllä ollut sekasaunssa. ihan normaalia mielestäni on. ja minua ei yhtään haittaa vaikka mieheni näkisi muita alastomia naisia, on varmaan nähnyt niitä jo ennen minua muutamia.. eikä saunassa käymisessä ole mielestäni mitään eroottista!

Alkuperäinen kirjoittaja Annikki Ahdasmieli:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No ei ongelma nyt noin suuri voi olla.

Vähän liimaa ja naapurista lainaat tukon koirankarvoja niin siinä se. :xmas:
Joo tai lannoitat joka päivä kastelun yhteydessä! Kekkilän Kesä toimii ainakin mun kukkiini?

(Juu, ja toiset kukkivat lannoitteettakin)

Urea linee tässäkin avainsana.

sileä
Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastauksena, että olen ollut paljaaksi ajeltuna sekasaunassa ystävien kanssa, eikä siinä mitään. Varmaan tuttava mies pani asian merkille ja tuttava nainenkin, sillä seuraavalla kerralla oli meillä molemmilla ajeltu. Eikä vieläkään ruvettu yhessä naimaan, vaan saunottiin vaan.

Edelliseen lisäys: on helpompi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on eikä tarvii mm. panikoida raskausarvista, kun on niitä nähnyt ennenkin. ;)
Olet ehdottoman oikeassa! Ja jokainen on omanlaisensa, koskaan en ketään ole kuullut arvosteltavan ja penskasta asti sekasaunassa mökkeillessä käynyt. Eikä kukaan ole häpeillyt itseään. Kun ei ole tarvinnut.

vieras
Me saunotaan mökillä ystävien kanssa niin et miehet keskenään ja naiset keskenään. Tosin lapsista ei erotella sukupuolia vaan kaikki menee miesten kanssa et akat saa saunoa rauhassa...=) En usko et kukaan haluaisi sekasaunoja, mä en ainakaa haluaisi nähdä ystävien miehiä alasti, yäk... ja imetän julkisesti silti, mun mielestä lapsen ruokkimisessa ja saunomisessa ei ole paljoakaan yhteistä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sinne vaan, saattaahan sen ystävä pariskunnan miehen katse sinne hiukan hakeutua varsinkin jos omansa pitää hillitöntä pehkoa mutta onko se nyt niin vaarallista sitten :p :whistle:
Niin eihän se katseista kulu, ei ees rasitu B)

toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Sinne vaan, saattaahan sen ystävä pariskunnan miehen katse sinne hiukan hakeutua varsinkin jos omansa pitää hillitöntä pehkoa mutta onko se nyt niin vaarallista sitten :p :whistle:
Niin eihän se katseista kulu, ei ees rasitu B)
Ehkä se jopa auttaa ystävänaisia vapautumaan asian tiimoilta ja nekin uskaltaa tulla seuraavan kerran sellaisina kuin on, ajeltuina tai ei.

rantatyttö
Eipä täällä moni ajeltu ole kertonut uskaltaneensa sekasaunaan. Itse en just siksi kehtaa ystäväparien kanssa yhteissaunaan, vaikka muuten olisi ok. Nudistirannalla kyllä olen käynyt, kun siellä ei oo tuttuja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja viurales:
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
toiset voi saunoa kimpassa ja toiset ei.siihen mikään seksi liity. :D
Ei se normaalia ole!
Normaalia on olla sinut itsensä kanssa niin hyvin et voi saunoa kenen kanssa vain.
Aivan! Ei todellakaan kesällä mökillä mietitä että ketkä milloinkin saunoo! Siellä lauteilla on niin ystäväpariskuntaa, sinkkuystäviä kuin sukulaisiakin! Minä olen naisista kovin saunoja meidän porukoissa, joten yleensä lauteilla on viimeisenä minä, mieheni, isäni ja kummisetäni. Oon varmaan tooooosiiiiii EPÄNORMAALI!
No niin olet :/

Jee, sekasaunakeskustelua! :D
Tästä saa aina niin hilpeät keskustelut aikaan!

Olen ollut ajeltuna sekasaunassa, en ole edes ajatellut koko asiaa, koska ei sen saunomisen pointtina ole ollut karvareuhkojen vertailu...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

Olen ollut ajeltuna sekasaunassa, en ole edes ajatellut koko asiaa, koska ei sen saunomisen pointtina ole ollut karvareuhkojen vertailu...

Ihan sivumennen, MIKÄ se sekasaunan pointti sit niinku on? Jos nyt oletetaan, ettei ole ystävistä kyse.

toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:

Ihan sivumennen, MIKÄ se sekasaunan pointti sit niinku on? Jos nyt oletetaan, ettei ole ystävistä kyse.
Outo toi loppulisäys, koska ainakin mun tapauksessa on nimenomaan ystävistä tai sukulaisista kyse. Sen sekasaunan pointti on se saunominen, usein uiminenkin ja juttelu ja yhdessäolo.

yksi tuhannesta vieraasta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä on se pointti tavata ihmisiä? Mikä on pointti kokoontua niiden kanssa ruokapöydän ääreen? Sohvalle? Mökille? Minnekään? Ihmisille, jotka pitää sekasaunaa luontevana on sauna paikka siinä kuin ihan mikä tahansa muukin. Ei siihen mitään muuta syytä tarvitse olla, muuta kuin että saunassa on kiva käydä ja kivaa, kun siellä voi jutella muiden kanssa. Ei tarvitse jakaa porukkaa ja keskeyttää juttuja saunomisen ajaksi.

Yhteistyössä