Sekasaunaan ajeltuna

  • Viestiketjun aloittaja hups vaan
  • Ensimmäinen viesti
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yksi tuhannesta vieraasta:
Ei tarvitse jakaa porukkaa ja keskeyttää juttuja saunomisen ajaksi.
Niin no ehkä just toi. Ei tarvii luonnottomasti ryhmittyä sukupuolen mukaan, vaan mennään kaikki ja juttu voi jatkua ihan niin kuin ennenkin. Paljon hauskempaa. Kaikki pysyy mukana, saunassa saa olla pitempään ja siihen menee yhteenlaskettuna silti vähemmän aikaa kuin jos esim. joka pariskunta saunois erikseen. Se on sosiaalista olkoon siis vastaus.
 
sini
Niinpä. Tyhmää odotuttaa ensin ukkoja tunti kun akat saunoo ja sitten odottaa tunti kun ukot saunoo. Siinä se ilta meni. Me mennään ainakin just siksi kaikki yhtäaikaa, silloin kun saunotaan. Minulla ei ole paljasta, mutta yhdellä tuttavalla on, eikä aristellut tulla saunaan. Varmaan sen ukko huomas, kun kerran minäkin. Mikäs siinä, jos innostui, niin minähän siitä hyödyt napsin...
 
mie
taidankin olla erittäin ahdasmielinen sillä en todellakaan tahdo että mieheni miespuoliset kaverit näkevät minut alasti,tai että minun naispuoliset kaverini näkisivät miehen alasti,jotain yksityisyyttä sentään. Ja kyllä minä katson kaikkia joita alasti näen(lähinnä uimahallissa) ja niin katsoo kaikki muutkin toisia joten epäilen kovasti että varsinkin miespuoliset ovat kiinnostuneita näkemään kaverinsa emännän alasti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
taidankin olla erittäin ahdasmielinen sillä en todellakaan tahdo että mieheni miespuoliset kaverit näkevät minut alasti,tai että minun naispuoliset kaverini näkisivät miehen alasti,jotain yksityisyyttä sentään. Ja kyllä minä katson kaikkia joita alasti näen(lähinnä uimahallissa) ja niin katsoo kaikki muutkin toisia joten epäilen kovasti että varsinkin miespuoliset ovat kiinnostuneita näkemään kaverinsa emännän alasti...
Mun mielestä se taas on outoa, että uimahallissa joku tiirailis muiden tussuja.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
taidankin olla erittäin ahdasmielinen sillä en todellakaan tahdo että mieheni miespuoliset kaverit näkevät minut alasti,tai että minun naispuoliset kaverini näkisivät miehen alasti,jotain yksityisyyttä sentään. Ja kyllä minä katson kaikkia joita alasti näen(lähinnä uimahallissa) ja niin katsoo kaikki muutkin toisia joten epäilen kovasti että varsinkin miespuoliset ovat kiinnostuneita näkemään kaverinsa emännän alasti...
Mun mielestä se taas on outoa, että uimahallissa joku tiirailis muiden tussuja.
voin lyödä vaikka mistä vetoa että sinunkin katse on hakeutunut uimahallissa jonkun alastomaan vartaloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
taidankin olla erittäin ahdasmielinen sillä en todellakaan tahdo että mieheni miespuoliset kaverit näkevät minut alasti,tai että minun naispuoliset kaverini näkisivät miehen alasti,jotain yksityisyyttä sentään. Ja kyllä minä katson kaikkia joita alasti näen(lähinnä uimahallissa) ja niin katsoo kaikki muutkin toisia joten epäilen kovasti että varsinkin miespuoliset ovat kiinnostuneita näkemään kaverinsa emännän alasti...
Mun mielestä se taas on outoa, että uimahallissa joku tiirailis muiden tussuja.
voin lyödä vaikka mistä vetoa että sinunkin katse on hakeutunut uimahallissa jonkun alastomaan vartaloon.

No joo, mut ajatukset ei oo mitään sen kummempia asiasta mitä silloinkaan jos näen ihmisiä vaatteet päällä.
 
mie
ei minullakaan,mutta mietinkin sitä että miehillä varmasti kuitenkin on,vaikka kuinka olisi oma emäntä täydellinen varmasti miehet haaveilevat muista naisista,monesti vielä juuri kavereidensa naisista.
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
taidankin olla erittäin ahdasmielinen sillä en todellakaan tahdo että mieheni miespuoliset kaverit näkevät minut alasti,tai että minun naispuoliset kaverini näkisivät miehen alasti,jotain yksityisyyttä sentään. Ja kyllä minä katson kaikkia joita alasti näen(lähinnä uimahallissa) ja niin katsoo kaikki muutkin toisia joten epäilen kovasti että varsinkin miespuoliset ovat kiinnostuneita näkemään kaverinsa emännän alasti...



peesi, en ole ahdasmielinen mutta en menisi sekasaunaan..ja todellakin voin 110% sanoa että mun ukko katsois tarkasti jokaisen naisen kropan..se katselee muutenkin niin vieraita kuin tuttuja!Ja en haluaisi kyllä sitä..
 
yksi tuhannesta vieraasta
Jos tuolle linjalle lähdettäisiin, että pitäisi välttää tilanteita ja vaatetusta tai sen puutetta, joka saa ajattelemaan toisesta sukupuolesta jotain säädyttömyyksiä, mä kieltäisin ensimmäisenä miehiltä hyvin istuvat puvut. Sekä paikoista muun muassa palaverit ovat aika vaarallisia. Tietäisittekin mitä on tullut kesken palaverin mietittyä vieressä istuvasta hyvältä tuoksuvasta komistuksesta;)

Saunassa sen sijaan en ole koskaan miettinyt mitään levotonta muista. Ja mitä olen miesten kanssa jutellut, niin eivätpä hekään hirveästi mieti naisien muotoja saunassa, vaikka ne ns. "tarkastaisivatkin". Paljon enemmän kuulemma pääsee mielikuvitus valloilleen kesäpäivisin kaupungilla. Miehet eivät sitäpaitsi voi muutenkaan miettiä liian tarkkaan kenenkään tissejä saunassa tai jäävät siitä kiinni, jalkojen väli kun kavaltaa:D
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja h:
peesi, en ole ahdasmielinen mutta en menisi sekasaunaan..ja todellakin voin 110% sanoa että mun ukko katsois tarkasti jokaisen naisen kropan..se katselee muutenkin niin vieraita kuin tuttuja!Ja en haluaisi kyllä sitä..
No mulle on ihan sama. Katelkoot jos kehtaa. En oo mustasukkainen ja mies on ihan itse vastuussa omasta itestään ja käytöksestään. En todellakaan usko, että miehet olis kiinnostunut kavereidensa naisista, ei ainakaan meidän kaveriporukassa siltä vaikuta. Ja totta tuokin, että miesten etuvarustus se huolehtii niiden ajatuksista saunassa... ;)
 
vieras
Tuli mieleen, kun Sileä sanoi että oli ajeltuna ja tuttavamies oli varmaan huomannut ja seuraavan kerran sen nainen oli ajeltu.. että hmm niinpä.. Näytti ilmeisesti niin kivalta että laitto eukkonsa ajamaan.. Ukot kahtoo ihan satavarmasti toisia naisia ja sitten teitä painaessaan ajattelee niitä kaverin eukkojen tuheroita.. hyi hitto
 
Me ollaan kaveriporukassa saunottu aina sekasaunassa, varsinkin nykyään kun lasten nukutusten ym takia olisi vaikea alkaa jakamaan mitään sukupuolen mukaisia vuoroja, helpointa että jokainen menee saunaan silloin ja niin pitkäksi aikaa kun itselle parhaiten sopii. En usko että kukaan siellä saunassa ihan varta vasten toisia tiirailemalla tiirailee, yhdessä jutustelu siinä on tarkoituksena.
 
Vinkiksi vaan
Täällä on nyt sivu tolkulla todisteltu sitä, miten sekasaunassa ei tuijotella toisia. Mietityttää vaan tuo ap:n aloitus, jos kerran saunassa katse ei nauliinnu alastomaan vartaloon niin onko sillä sitten väliä onko tussu ajeltu vai ei? Tässä nyt yks jos toinenkin on tältäosin keskustelun aikana "puhunut itsensä pussiin".
 
viri
Ollaan mekin sekasaunottu, mutta harvoin, joskus jossain koti/mökkibileissä tai baarin jälkeen jatkoilla. Ei ole yhtään tuntunut, että joku tuijottais.
Mua ei sekasauna ahdista, jos kylpyseurana on tutut, hyvät kaverit, mut sellaisten ihmisten kans en halua saunoa joista en pidä. Enkä muuten ihan vieraiden, oli ne sit miehiä tai naisia.
 
Hämmästelijä
Jälleen kerran ihmettelen ja tällä kertaa toivon myös vastauksia kysymykseeni: jos kerran ajatte ne römpsänne broilereiksi, niin miksi sitten kuitenkin häpeätte sitä toosaanne? Kertokaa se hänelle!
 
yksi tuhannesta vieraasta
Mä ajan toisinaan broileriksi, mutta en sitä mitenkään häpeä. Tai ole edes ajatellut sen kummemmin saunaan mennessäni. Tosin niitä ylipitkiä säärikarvojani olen joskus hävennytkin vähän. Vaikka ei kai niissäkään oikeasti mitään häpeämistä olisi.
 
nude
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästelijä:
Jälleen kerran ihmettelen ja tällä kertaa toivon myös vastauksia kysymykseeni: jos kerran ajatte ne römpsänne broilereiksi, niin miksi sitten kuitenkin häpeätte sitä toosaanne? Kertokaa se hänelle!
Mä ajelen, koska se on nätti ja tuntuu kivalta, eikä oo tosiaankaan mikään broileri. Enkä häpeä.
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi rutto:
Mä en ikimaailmassa haluis nähdä mun ystävän ukon munaskuita enkä edes mun ystävän paljaita tissejä!! Jotain rajaa tässä vapautuneisuudessakin tai sitten mä olen estynyt surkimus.
Joo, no olet varmaan vähän estynyt. Kertoo jo että aikuinen nainen sanoo että MUNASKUITA :D jösses että tipuin tuolilta!
Ihan munat vaan housunpielestä päivää.. Myös käytetty sanaa kiivit, pallit penis ja muutama liian ruma tänne foorumille, kyllä työ tiiätte :D

 

Yhteistyössä