Toimii ennestään hyvään ihoon, mutta ei hirveeseen akneen. Roaccutan sen sijaan toimii siihen akneen sitten.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Upupup, toimiko kasvojen öljyhoito teillä? Moni on sitä kehunut kokeilevansa, ja itsekkin olen ajatellut koska moni sanoo että tästä on ollut heille apua!
Norm. aikuisiän akne joka on väh. keskivaikea ei johdu ruokavaliosta (tieteellisesti ei ole todistettu, vaikka useat ovat kokeneet PIENTÄ vaikutusta), ihon puhdistusaineista (jotka voi tehdä pientä näppyä).Alkuperäinen kirjoittaja Pikkarainen:Joku suositteli omega3 ja helokki(?)kapseleita. Eli rasvat kuntoon elimistössä. Myös kannattaa satsata KUNNON laatu kasvorasvoihin, kuorinta-aineisiin ja kasvovesiin. Pirkka ym halpiksilla ei saa mitään tulosta. Nim. kokemusta on.
ne tulee jos on liian kuiva iho, siis pintakuiva. Mulle ihotautilääkäri neuvoi kosteuttamaan kunnolla, mulla alkoi tulla niitä roaccutanin yhteydessä. Kosteutus auttoi. Mut kun niitä tulee, teen reiän neulalla ja puristan ulos.Alkuperäinen kirjoittaja nora:Olen atoopikko, herkkäihoinen, pintakuiva sekaiho, monille kosmetiikkatuotteille yliherkkä. Poskipäät on rapattu täyteen miliumeita eli ns. luufinnejä. Onko kellään poppakonstia niihin?
Jep, ja mulla sekos pää.Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Ei helpottanut mulla tuo kuuri ( Diane-Nova ), kiloja vaan tuli lisää joten en suosittele.Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Mikset hae Roaccutan-kuuria? Sulla on selvästi jotain miessukupuolihormonin liikatuotantoa (karvat), joten siihen auttais kun alotat Diane Nova-kuurin. Se parantaa myös ihosi.
joo, mut sen täytyy olla luomuaAlkuperäinen kirjoittaja miracle:Eli siis ihon voi puhdistaa myös pelkällä oliiviöljyllä, et ei tarvis lähteä apteekkiin?
Siis mitä, onko tässä ratkaisu munki kamalaan näppyihoon, joka muodostaa päivän kuluessa jopa pienet rasvapisarat nenän päälle, oon aina ihan pulassa rasvoittumisen kanssa. Pesettekö öljyllä muulloin kuin illalla ja käytättekö muita tuotteita ollenkaan? Minkä merkkistä öljyä?Suosittelen tosiaan lämpimästi tuota öljykuuria, vaikka en itsekään meinennut ensin uskaltaa kokeilla sitä Jostain nettipalstalta luin muiden samassa tilanteessa olevien suosituksia ja päätin lopulta kokeilla, kun mikään muu ei tehonnut. Osoittautui, että mun akneihon taustalla oli pintakuivuus, jonka tuo öljy korjasi todella tehokkaasti ja nopeasti, näpyt hävisivät noin reilussa viikossa. Silloin tällöin tulee pieni näpyn alku, mutta se häviää vuorokaudessa, kun jaksaa puhdistaa öljyllä joka ilta.