Mulla on niin kamala iho kasvoissa, ettei kellään! En kestä enää tätä!!

  • Viestiketjun aloittaja RumaNainen
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Upupup, toimiko kasvojen öljyhoito teillä? Moni on sitä kehunut kokeilevansa, ja itsekkin olen ajatellut koska moni sanoo että tästä on ollut heille apua!:)
Toimii ennestään hyvään ihoon, mutta ei hirveeseen akneen. Roaccutan sen sijaan toimii siihen akneen sitten.
 
Pikkarainen
Joku suositteli omega3 ja helokki(?)kapseleita. Eli rasvat kuntoon elimistössä. Myös kannattaa satsata KUNNON laatu kasvorasvoihin, kuorinta-aineisiin ja kasvovesiin. Pirkka ym halpiksilla ei saa mitään tulosta. Nim. kokemusta on.
 
xxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkarainen:
Joku suositteli omega3 ja helokki(?)kapseleita. Eli rasvat kuntoon elimistössä. Myös kannattaa satsata KUNNON laatu kasvorasvoihin, kuorinta-aineisiin ja kasvovesiin. Pirkka ym halpiksilla ei saa mitään tulosta. Nim. kokemusta on.
Norm. aikuisiän akne joka on väh. keskivaikea ei johdu ruokavaliosta (tieteellisesti ei ole todistettu, vaikka useat ovat kokeneet PIENTÄ vaikutusta), ihon puhdistusaineista (jotka voi tehdä pientä näppyä).

Pattifinnit, joista jälki jää jne. ovat erittäin ikävä vaiva. Siihen on yleensä ihan yksi ja sama käytätkö pirkkaa vai dioria.

On virheellinen luulo, ettei akneihoinen osaa pestä naamaa ja syödä terveellisesti.

Usein akne vaatii järeät lääkkeet.
 
Siiri
Kokeilkaa ihmeessä sitä roaccutania!!! Mulla on nyt ikää yli 30, ja roaccutan kuuri takana. Alkoi ottaa päähän teini-iästä asti jatkunut huono iho, aina sai hävetä ja peitellä. Söin roaccutan kuurin ja olen niin tyytyväinen ja onnellinen! Elämänlaatu ja itsetunto kasvaneet huimasti! Ei oikeestaan ollut ees mitään hurjia sivuvaikutuksia, huulet tietty kuivui mut esim, piilareita käytin koko ajan, ja alkoholia käytin jos juhlia oli, maksa-arvot pysyi hyvänä. Lopetin kuurin vuodenvaihteessa, ja iho pysynyt tosi kauniina, ei finnin finniä!!
Suosittelen niin lämpimästi!
 
Pikkaraiselle
Ostin juuri laadukkaat (Cliniquen) puhdistusaineen, kasvoveden, kosteusvoiteen ja kuorintavoiteen, joita on kehuttu. Rahaa meni mutta uskon että ne tuovat ainakin apua, sillä aikaisemmin olen epätoivoisesti yrittänyt markettituotteilla saada ihoani kuntoon, huonohkoin tuloksin. Mutta kiitos noista kapselivinkeistä! Ei tullut itselle mieleen. Olisi kiva jos kesällä olisi iho kunnossa eikä tarvitsisi stressata että valuuko meikkivoide jo...
 
nora
Olen atoopikko, herkkäihoinen, pintakuiva sekaiho, monille kosmetiikkatuotteille yliherkkä. Poskipäät on rapattu täyteen miliumeita eli ns. luufinnejä. Onko kellään poppakonstia niihin?
 
Miina
roacuttanista,toisilla toimii todella hyvin ja toisilla vähän heikosti, (kun kuuri loppuu iho kukkii) akne ihosta kärsivälle voi olla hyvä kokeiluvaihtoehto, mutta suosittelisin ihon epäpuhtauksiin ensin kokeilemaan tosiaan niitä laadukkaita ihonhoito-sarjoja ennen kuin ottaa roacuttan kuurin.
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja nora:
Olen atoopikko, herkkäihoinen, pintakuiva sekaiho, monille kosmetiikkatuotteille yliherkkä. Poskipäät on rapattu täyteen miliumeita eli ns. luufinnejä. Onko kellään poppakonstia niihin?
ne tulee jos on liian kuiva iho, siis pintakuiva. Mulle ihotautilääkäri neuvoi kosteuttamaan kunnolla, mulla alkoi tulla niitä roaccutanin yhteydessä. Kosteutus auttoi. Mut kun niitä tulee, teen reiän neulalla ja puristan ulos.
 
Myys
Mulla on nenä ihan kauheessa kunnossa. Kiiltelee, on tosi rasvanen ja mustapäitä paljon. Muu iho onneksi vähän parempaa. Onko kenelläkään vinkkejä tuohon kauheeseen nenään? Se on aika hirveen näkönen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Mikset hae Roaccutan-kuuria? Sulla on selvästi jotain miessukupuolihormonin liikatuotantoa (karvat), joten siihen auttais kun alotat Diane Nova-kuurin. Se parantaa myös ihosi.
Ei helpottanut mulla tuo kuuri ( Diane-Nova ), kiloja vaan tuli lisää joten en suosittele.
Jep, ja mulla sekos pää.
 
Mun kosmetologi suositteli sinkki-c-vitamiinia kuurina huonoon ihoon. Mulla oli keväällä iho pikkasen heikossa hapessa ja kukki aivan hulluna. Söin sinkki-c:tä hetken aikaa niin iho muuttui ennalleen.
Luontaistuotekaupasta hankin tabletit.
 
minä kans
Suosittelen tosiaan lämpimästi tuota öljykuuria, vaikka en itsekään meinennut ensin uskaltaa kokeilla sitä :) Jostain nettipalstalta luin muiden samassa tilanteessa olevien suosituksia ja päätin lopulta kokeilla, kun mikään muu ei tehonnut. Osoittautui, että mun akneihon taustalla oli pintakuivuus, jonka tuo öljy korjasi todella tehokkaasti ja nopeasti, näpyt hävisivät noin reilussa viikossa. Silloin tällöin tulee pieni näpyn alku, mutta se häviää vuorokaudessa, kun jaksaa puhdistaa öljyllä joka ilta.
Siis mitä, onko tässä ratkaisu munki kamalaan näppyihoon, joka muodostaa päivän kuluessa jopa pienet rasvapisarat nenän päälle, oon aina ihan pulassa rasvoittumisen kanssa. Pesettekö öljyllä muulloin kuin illalla ja käytättekö muita tuotteita ollenkaan? Minkä merkkistä öljyä?
 
"teini"
tosta öljyjutusta, mä olen 13v. ja mulla on pintakuiva, T-alueelta tosi epäpuhdas iho, semmosta pientä näppyä otsa, nenä ja leuka täynnä, myös mustapäitä. naama rasvoittuu ihan tolkuttomasti, tuolla öljykuurillako saa senkin loppumaan? ei tarvitse enää meikkivoiteita yms.?
 
lisää rasvaa
Syökää kalaöljyä (= omega3) eli esim. Möllerin tuplaa. Samalta valmistajalta on "Kaunis Iho"-niminen setti, jossa nuo omegat erikseen kapselina ja mustikkauutetta jne. sisältävä toinen kapseli vielä. Hyvinvoinnin Tavaratalo (nettikauppa) myy tuota Kaunis Iho-setti nyt halvalla, olikohan vitosen per 30 päivän kuuri...itse tilasin viime viikolla, suosittelen!
 

Yhteistyössä