Olin eilen illalla Pekka Simojoen konsertissa

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Nevöhööd.
Mutta kiva jos oli hyvä tunnelma :)

Pekka Simojoki on tehnyt karkeesti sanottuna melkein kaikki hengelliset biisit. :xmas: No ei ihan, mutta tosi paljon se kirjottaa lauluja. Osa hyviä ja osa ei. :D

Mä harrastin joskus teininä noita Maata näkyvissä-festareita. En siis mikään järin uskonnollinen ollu, mut kavereiden kanssa mentiin ja hauskaa oli, hyvä fiilis. Siellä tohon törmäs ja moniin muihinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Lilii :o Etkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan. :D
Ah, en kuulu noihin piireihin :snotty:
Hengellisistä lauluista tiedän vain alakoulussa lurautetut virret.

Oon saanut Lilii sinusta sivistyneen kuvan. Simojoen tietäminen kuuluu melkein yleissivistykseen ;) Tosin itsekin aloin otsikon luettuani ihmetellä, että eikö kyseinen herra ala olla jo melko iäkäs?

Lilii :o Etkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan. :D

Oke. Muutama kappale löytyy Simojoelta virsikirjastakin. Tunnetuin varmaan: Herra, kädelläsi.

"Kaikkee ei voi tietää" :D Minun lempisanontani. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hupsis:
Oon saanut Lilii sinusta sivistyneen kuvan. Simojoen tietäminen kuuluu melkein yleissivistykseen ;) Tosin itsekin aloin otsikon luettuani ihmetellä, että eikö kyseinen herra ala olla jo melko iäkäs?
PAhoittelen, että tietämykseni tuotti sinulle pettymyksen. Mutta - nyt tiedän kuka P. Simojoki on :) Taas olen astetta sivistyneempi :D Joskin en allekirjoita, että yleissivistykseen sentään kuuluisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hupsis:

Hän on -58 syntynyt, jutteli eilen, että hänellä olisi 5 vuotias poika kotona, ymmärsin, että hänen omansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä harrastin joskus teininä noita Maata näkyvissä-festareita. En siis mikään järin uskonnollinen ollu, mut kavereiden kanssa mentiin ja hauskaa oli, hyvä fiilis. Siellä tohon törmäs ja moniin muihinkin.

me käytiin hellareitten tapahtumissa aina ryyppäämässä! :laugh: :laugh: :laugh:

Hui 🤔

Olen itse kuullut herrasmiehestä sen verran, että olisi Simojoki joskus taipunut lasten ahdisteluun. Tästä on myös tulen kestäviä lehtiotsikoita, jos jaksaa etsiä.

Hui

Olen itse kuullut herrasmiehestä sen verran, että olisi Simojoki joskus taipunut lasten ahdisteluun. Tästä on myös tulen kestäviä lehtiotsikoita, jos jaksaa etsiä.
Ja hah. Sä nyt keksit jokaisesta uskovaisesta pomosta tuon väitteen.

Ja linkkiä kehiin, eikä mitään "etsi itse". Linkiksi ei käy jonkun kämänen suomi24-kirjoitus.

Vaikka juttu on vanha niin tehtyä ei saa tekemättömäksi

Tämän vuoden Suviseuroja varjostaa edelleen vanhoillislestadiolaisten pedofiiliskandaali, jota puitiin viinan kirojen ja perheen merkityksen lisäksi myös perjantaisissa avajaispuheissa.
- Julkisuudessa puidut pedofiiliepäilyt painavat monia uskovia, sanoo Veikko Karjalainen.

PTHYI!

Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen piirissä on paljastunut

satoja lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä.

Liikkeen johto yritti aluksi vaieta rikokset, mutta nyttemmin tekojen uhrit ovat tulleet julkisuuteen.

Maallikkomiesten johtama herätysliike on joutunut rippisalaisuutensa vuoksi ongelmiin. ”Jos puhut, synti tulee sinun päällesi”, kuvaa tutkija ja pappi Johannes Alaranta hyväksikäytön uhrien saamia uhkauksia.

Simojoki EI ole lestadiolainen. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä