Aiva mahtava fiilis oli, kirkko oli tupaten täynnä... oli samalla meidän seurankunnan rippikoulun aloitus.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nevöhööd.
Mutta kiva jos oli hyvä tunnelma![]()
Ah, en kuulu noihin piireihin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:LiliiEtkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ah, en kuulu noihin piireihin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:LiliiEtkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan.
![]()
Hengellisistä lauluista tiedän vain alakoulussa lurautetut virret.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ah, en kuulu noihin piireihin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:LiliiEtkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan.
![]()
PAhoittelen, että tietämykseni tuotti sinulle pettymyksen. Mutta - nyt tiedän kuka P. Simojoki onAlkuperäinen kirjoittaja hupsis:Oon saanut Lilii sinusta sivistyneen kuvan. Simojoen tietäminen kuuluu melkein yleissivistykseenAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ah, en kuulu noihin piireihin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:LiliiEtkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan.
![]()
Hengellisistä lauluista tiedän vain alakoulussa lurautetut virret.Tosin itsekin aloin otsikon luettuani ihmetellä, että eikö kyseinen herra ala olla jo melko iäkäs?
Alkuperäinen kirjoittaja hupsis:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ah, en kuulu noihin piireihin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:LiliiEtkö oo kuullut Simojoesta? Oletko käynyt seurakunnan kerhoa tms... olet varmaan ainakin laulanut silloin hänen kappaleitaan.
![]()
Oon saanut Lilii sinusta sivistyneen kuvan. Simojoen tietäminen kuuluu melkein yleissivistykseenTosin itsekin aloin otsikon luettuani ihmetellä, että eikö kyseinen herra ala olla jo melko iäkäs?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Onks Exit viel koossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä harrastin joskus teininä noita Maata näkyvissä-festareita. En siis mikään järin uskonnollinen ollu, mut kavereiden kanssa mentiin ja hauskaa oli, hyvä fiilis. Siellä tohon törmäs ja moniin muihinkin.
Hän on -58 syntynyt, jutteli eilen, että hänellä olisi 5 vuotias poika kotona, ymmärsin, että hänen omansa.
Ja hah. Sä nyt keksit jokaisesta uskovaisesta pomosta tuon väitteen.Hui
Olen itse kuullut herrasmiehestä sen verran, että olisi Simojoki joskus taipunut lasten ahdisteluun. Tästä on myös tulen kestäviä lehtiotsikoita, jos jaksaa etsiä.