nimi josta ajattelit,että voi lapsi raukkaa..

  • Viestiketjun aloittaja daniela
  • Ensimmäinen viesti
Kullero-sukunimisiä ei ole Suomessa lainkaan, ei edes entisenä sukunimenä, eli ap höpisee omiaan =)

Mun täytyy myöntää, että Orkkulin kohdalla minäkin ajattelin "ei helvetti" :snotty: . Mutta oikeastaan mikään muu nimi ei ole saanut mua ajattelemaan että voi lapsi raukkaa. Tai no joo, ei ole varmaan kivaa olla viides samanniminen luokallaan, mutta tuskin siitäkään traumoja jää. Orkkulikin oli jo aikuinen kun häneen törmäsin, eikä vaikuttanut kovin kärsivältä =)
 
vieras
Monienkin kohdalla oon aatellut! Mut eipä se oo mun asiani mitä ketäkin lapsilleen nimiksi laittaa! Toivottavasti ovat ajatelleet ne koulukiusaamis juttutkin sit siinä nimen miettimis aikana.
 
vieras
Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jasmiini, nätti nimi, mutta oli tavattoman koominen sukunimen kanssa. Aune tuttavan pikkuvauvalla. Sylvi 2v. muskarissa. Ja sitten nämä väkisin väännetyt yhdysnimet, sekä Jimit ja Jesset ja muut koiran nimeltä (anteeksi nyt vaan) kuulostavat. On kiva sitten olla 65v. ja Jimi...
Mutta kun se Jimi on 65 v, niin moni muukin 65 v on nimeltään Jimi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monienkin kohdalla oon aatellut! Mut eipä se oo mun asiani mitä ketäkin lapsilleen nimiksi laittaa! Toivottavasti ovat ajatelleet ne koulukiusaamis juttutkin sit siinä nimen miettimis aikana.
Rilleistäkin kiusataan, sekä siitä että äiti on lihava, tai siitä että sukunimi on jotenkin hassu, taikka siitä että iskällä on vanha autonromu.
Ihan kaikkea persoonallisuutta ei kuitenkaan pidä kitkeä pois vain siksi, että pelkää kiusaamista jos erottuu joukosta.
Ja edelleen, mun kouluaikoina kiusattiin Jussia ja Annea. Ei Mirkkua, Unnia, Hinniä, Kukkaa...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tahvo, kun se raukka on thvo. Olen joskus miettiny, onko se sitä oikeesti vai onko se omaksunu koulussa roolin nimensä takia :( .
Mun isoisoisä kun aikoinaan tuli Venäjältä Suomeen, niin hän halus vaihtaa nimensä suomalaiseen.

Kukaan ei tiedä mikä hänen oikea sukunimensä oli, mutta etunimi oli Stefanus, jonka hän väänsi Tahvoksi :D
 
en muista kumpi oli mutta peppi-liinu tai peppi-liina.
jostain kumman syystä mulle tulee mieleen peppuliina tai wc paperi :ashamed:
toivottavasti olen ainut joka näin ajattelee. itse peppi nimessä ei musta ole vikaa.
ja iinasta tulee mulle mieleen viina :ashamed: :(
ja olipahan samassa koulussa yksi anu saukko.
 

Yhteistyössä