Zithromaxin maku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilona-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ilona-a

Uusi jäsen
15.04.2010
3
0
1
Moi!

Osaakohan joku kertoa, että kuuluuko tuon Zithromaxin oraalisuspension maistua ihan järkyttävän kamalan karvaalle vai mahtaako meidän pullossa olla vika? Ihottumaa aiheuttanut penissilliini oli loistavan makuista ja siksi epäilyttää nyt tuon Zithromaxin maku. Ja millä hitolla sen syöttää, kun toinen alkaa oksentaa heti kun ainetta tulee suuhun :/?

Ainakin mun mielestä Zitromax maistuu aivan karmealle.

Mä olen joskus syöttänyt pahanmakuisia lääkkeitä hunajan kanssa, voiskohan tuotakin kokeilla hunajala jatkettuna? Tai riippuu tietty myös lapsen iästä.

Vauva on vasta 8kk, joten ei voi hunajaa vielä antaa. Toi jälkimaku, joka tulee parin sekunnin päästä suuhun, on ihan hirveä. Mutta kai se sitten kuuluukin olla. Noh ruiskulla suoraan huutavaan kitaan taitaa olla ainut vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja ilona-a:
Vauva on vasta 8kk, joten ei voi hunajaa vielä antaa. Toi jälkimaku, joka tulee parin sekunnin päästä suuhun, on ihan hirveä. Mutta kai se sitten kuuluukin olla. Noh ruiskulla suoraan huutavaan kitaan taitaa olla ainut vaihtoehto.

suuntaa poskeen takaosaan vähän kerrallaan. Pakko niellä ja pysyy paremmin kun ei kerralla tööttää.

Noniin, apteekissa sitten kysyivät halutaanko Zithromaxin tilalle halvempaa Sandozia. Otettiin sitten sitä ja on niin järkyttävän makuista maitomaista litkua ettei ole tosikaan, muksu oksensi sen välittömästi pihalle. Että eikun apteekista hakemaan Zithromaxia jota aiemmin on yhden kuurin syönyt mukisematta ja niin tälläkin kertaa.

Että voi noissa korvaavissa lääkkeissä olla noita makueroja.

Yhteistyössä