Zalando palautus- MyPack-piste???

  • Viestiketjun aloittaja nevöhöörd
  • Ensimmäinen viesti
no mistä hait
Alkuperäinen kirjoittaja nevöhöörd;30765357:
Mikä ihme se on? Minne paketti siis pitää viedä ellei tavalliseen postiin? Tai siis meillä siwassa postin piste, käykö se?
Zalandohan ei käytä itellan palveluja, joten ei se tavallinen posti käy. Etköhän voi viedä sen samaan paikkaan mistä paketin myös hait.
 
no mistä hait
"Logistiikkakumppani
Toimituksesta Suomessa vastaa PostNord Logistics. Tilauksesi toimitetaan Saksan varastoltamme valitsemaasi noutopisteeseen 4–7 arkipäivän kuluessa. Voit valita itsellesi sopivimman noin 1100 Siwan, Valintatalon ja Matkahuollon toimipisteestä, joiden kanssa teemme yhteistyötä. Noutopisteverkosto kattaa koko maan, ja joustavien aukioloaikojen ansiosta voit noutaa pakettisi silloin, kun se sinulle parhaiten sopii."

Tämä teksti suoraan zalandon sivuilta. Itse siis olisin halunnut pakettini Itellan toimipisteeseen, mutta minulle aina ilmoitettu ettei se onnistu. Eikä heidän sivuillaan puhuta mitään Itella vaihtoehdosta. Mutta googleta mypack, sieltä löydät lähimmän pisteen minne sen paketin toimittaa.
 
tulostin?
Mulla ainakin tuli ihan TARRA noutopaketin mukana joka läntätään paketin päälle EI OLE PAKKO siis tulostella yhtään mitään.. paketti sinne mistä haitkin ja kaikki hyvin.. mikä kohta on erityisen hankalaa palautuksen kanssa?? Tai miten vastaavasti voisi olla helpompaa??? HAHAHA mene kauppaan jos ei onnistu.. ;)
 
akava
aikaisemmin piti itse tulostaa se palautus lappu. piti siis olla tulostin. tai sitten piti tilata kotiin se palautus tarra. nykyisin tulee mukana tarra ihan kuten muillakin. liekö tullut palautetta "tarrattomuudesta". mutta hyvä kun on nyt sujuva palautus.
 
Olen kyllä törmännyt niin hulluihin palautus- ja vastaanottokäytäntöjihin, että ei olisi mikään ihme, vaikka eri paikkaan palautettaisiin kun mistä noutanut.

Ja joo, muistan että jollain verkkovaate/kenkäkaupalla oli tuo harvinaisen typerä systeemi, jossa piti itse tulostaa palautuslomake.
 

Yhteistyössä