Yyyyh ei oo lunta!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää ei kyllä varmaan sua helpota, mutta

MEILLÄPÄ ON!
r061.gif


Sorii :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii

Yhteistyössä