Wuhuuu! Rekikausi avattu!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mutta jäi kyllä lyhyeksi :D Eilen pääsin ekaa kertaa reellä ajamaan koirien kans, mut tänään sit vettä sataa ja +3 astetta, ni lumet hupenee vauhdilla....et se siitä sitten... Tulispa sitä lunta jo ja kunnolla. Saanpahan kuitenkin hieman parannella polveani, minkä teloin eilen oman mokani takia ajelulla...
 

Yhteistyössä