Mutta jäi kyllä lyhyeksi
Eilen pääsin ekaa kertaa reellä ajamaan koirien kans, mut tänään sit vettä sataa ja +3 astetta, ni lumet hupenee vauhdilla....et se siitä sitten... Tulispa sitä lunta jo ja kunnolla. Saanpahan kuitenkin hieman parannella polveani, minkä teloin eilen oman mokani takia ajelulla...