Minskii Aktiivinen jäsen 16.08.2008 12 062 2 38 10.12.2011 #1 Niin ne lumet hävis ja sataa vettä!!!! Ihan epistä yyyh!!! :'(
aamuntorkku Aktiivinen jäsen 20.01.2005 15 181 2 36 10.12.2011 #2 Tää ei kyllä varmaan sua helpota, mutta MEILLÄPÄ ON! Sorii :ashamed: Reactions: Minskii
T "tiinu" Vieras 10.12.2011 #3 Alkuperäinen kirjoittaja Minskii: Niin ne lumet hävis ja sataa vettä!!!! Ihan epistä yyyh!!! :'( Click to expand... Hanki elämä !
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii: Niin ne lumet hävis ja sataa vettä!!!! Ihan epistä yyyh!!! :'( Click to expand... Hanki elämä !
A "akka" Vieras 10.12.2011 #5 Toivottavasti täällä sataa niin paljon että tuo jääpaska sulaa että pääsee liikkumaan ilman että tarvii katkoo luitansa
Toivottavasti täällä sataa niin paljon että tuo jääpaska sulaa että pääsee liikkumaan ilman että tarvii katkoo luitansa
Minskii Aktiivinen jäsen 16.08.2008 12 062 2 38 10.12.2011 #6 [QUOTE="tiinu";25195291]Hanki elämä ![/QUOTE] Saax sen täältä?
PinkLily Aktiivinen jäsen 25.04.2010 10 166 0 36 primalucecats.blogspot.com 10.12.2011 #7 Meillä sataa räntää. Toivottavasti viilenee vähän että vaihtuis lumeksi
H hyi Vieras 10.12.2011 #8 Mäkin haluan tuon lumen pois täältä. Tuu hakemaan, saat kaiken. Reactions: Minskii
U "ulla" Vieras 10.12.2011 #9 Täällä on lunta ihan liikaakin... vitutti suorastaan kaivaa autoa lumen alta tälle aamua....
L "lumiukko" Vieras 10.12.2011 #10 Täälläkin lumityöt odottaa, lunta todella paljon Tuu hakemaan meidänkin lumet.
L "lumiukko" Vieras 10.12.2011 #11 Täälläkin lumityöt odottaa, lunta todella paljon Tuu hakemaan meidänkin lumet.
miauh Aktiivinen jäsen 13.05.2010 3 776 1 36 10.12.2011 #12 masentava keli kyllä sitä tosin arvaski ettei noi kauaa pysy
V "vieras" Vieras 10.12.2011 #14 Täällä satanu eilis illasta asti lunta, toivottavasti pysyis nyt nuo vaikka ennustaneet että sää lauhtuu.
Täällä satanu eilis illasta asti lunta, toivottavasti pysyis nyt nuo vaikka ennustaneet että sää lauhtuu.