Yves Delatte: Rokotukset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maisa"

Vieras
Onko teistä joku lukenut ko. kirjan? Mitä ajatuksia se teissä herätti? Annatteko rokotuttaa lapsenne?

Itse luin kirjan, enkä tiedä mitä tässä nyt pitäisi tehdä?! Ajatuskin että tuo kirja kertoo totuuden kauhistuttaa....Onko kaikki siinä kerrotut asiat 100% paikkansa pitäviä?

Se yksi tutkimus rokotusten (oliko se se mpr-rokote?) liittymisestä autismiin huomattiin aika pian huuhaaksi, mutta elää edelleen maallikkojen mielissä totena. Minusta parasta olisi katsoa sitä, että mitkä ovat rokotuksen TODELLISET riskit ja sitten katsoa mitkä ovat rokottamattomuuden TODELLISET riskit ja miettiä mitkä ovat ne riskit, joiden kanssa voi itse elää.

[QUOTE="äiti";23414508]OLen lukenut, sekä YDL:n ensimmäisen teoksen, jossa oli mm. pastöroidusta maidosta ja sen epäterveellisyydestä. Se oli A4 kokoinen nidos vuodelta -91. Hän on biolpgi ja ihan pätevä tyyppi. 2 nuorinta ei ole saanut mitään rokotetta, vanhin 3 ensimmäistä.[/QUOTE]

up

Ostin tuon kirjan vähä aikaa sitte, mut en oo vielä lukenu.
Viralliseen tietoon rokotteista en ainakaan luota.

hei...mistä olet ostanut kyseisen kirjan...en itse löydä mistään...kannattaa tutustua rokotteiden sivuvaikutuksiin todella hyvin, vaikka on maininta erittäin harvinaisesta sivuvaikutuksesta, aina on joku joka sen saa, itsellenihän tuli niistä vaskuliitti ja oikean puolen halvaus, joka ei ole vielä neljän vuoden jälkeen kokonaan parantunut entiselleen.

[QUOTE="ertsu";24849679]hei...mistä olet ostanut kyseisen kirjan...en itse löydä mistään...kannattaa tutustua rokotteiden sivuvaikutuksiin todella hyvin, vaikka on maininta erittäin harvinaisesta sivuvaikutuksesta, aina on joku joka sen saa, itsellenihän tuli niistä vaskuliitti ja oikean puolen halvaus, joka ei ole vielä neljän vuoden jälkeen kokonaan parantunut entiselleen.[/QUOTE]

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/yves-delatte:-rokotukset

Yhteistyössä