Hei,
olen esikoistani odottava 13 + 1 rv oleva 33 v. Asustelen Treella ja yksinhuoltajaksi olen jäämässä. Olisi kiva saada keskustelukavereita samanlaisessa tilanteessa olevilta. Ei ole väliä oletko Treelta ja odotatko vai onko jo lapsia. Olisi mukava päästä jutustelemaan ja vaihtelemaan kuulumisia
.
Eikä iälläkään ole väliä
olen esikoistani odottava 13 + 1 rv oleva 33 v. Asustelen Treella ja yksinhuoltajaksi olen jäämässä. Olisi kiva saada keskustelukavereita samanlaisessa tilanteessa olevilta. Ei ole väliä oletko Treelta ja odotatko vai onko jo lapsia. Olisi mukava päästä jutustelemaan ja vaihtelemaan kuulumisia
Eikä iälläkään ole väliä