MOi!
Oisko kavereita 44v yh-äippäliinille jolla on pari teinipoikaa kotosalla...(tai koulussa ne on muulloin ku loma-aokoina eli nyt)
Oon töissä 7-16 arkisin mut illat ja viikonloput on jokseenki yksinäisiä ku pojat touhuaa omiaan eikä oo tuttuja lähimailalkaa.
Meillä on myös nelijalkasia kavereita: koira, pari kania ja pari gerbiiliä...
Laitteleppas yv:tä ni jutskailaan enempi
Oisko kavereita 44v yh-äippäliinille jolla on pari teinipoikaa kotosalla...(tai koulussa ne on muulloin ku loma-aokoina eli nyt)
Oon töissä 7-16 arkisin mut illat ja viikonloput on jokseenki yksinäisiä ku pojat touhuaa omiaan eikä oo tuttuja lähimailalkaa.
Meillä on myös nelijalkasia kavereita: koira, pari kania ja pari gerbiiliä...
Laitteleppas yv:tä ni jutskailaan enempi