Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kerimäki-Savonlinna-Punkaharju- linja :wave:
mistäpäin tarkalleen.. anoppila on savonlinnassa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kerimäki-Savonlinna-Punkaharju- linja :wave:
mistäpäin tarkalleen.. anoppila on savonlinnassa..![]()
Kerimäki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Hei!
Missäspäin Pudasjärveä asustelet?
Ihan tässä keskustassako?
Täällä olis yksi äiti-ihminen tästä Pudasjärveltä, joka tosin on aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Mut kavereitahan ei ole koskaan liikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Hei!
Täällä olis yksi äiti-ihminen tästä Pudasjärveltä, joka tosin on aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Mut kavereitahan ei ole koskaan liikaa![]()
Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..
Keskustan tuntumassa asustellaan.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Hei!
Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..
Varmaan tiedetään toisemme entuudestaankin? Tai tuntuis ainakin et näin pienellä paikkakunnalla kaikki tietää toisensa
Oletko muuttanut vasta paikkakunnalla ku puhuit et kaverit asuu parinsadan kilometrin päässä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Hei!
Varmaan tiedetään toisemme entuudestaankin? Tai tuntuis ainakin et näin pienellä paikkakunnalla kaikki tietää toisensa
Oletko muuttanut vasta paikkakunnalla ku puhuit et kaverit asuu parinsadan kilometrin päässä?![]()
On paljon mahdollista että tunnetaan..=) Oon muuttanu tänne varmaan 12 vuotta sitten..=) mutta ei vaan ole kauheasti tuttuja kertynyt..
Oletko sinä ihan paikkakuntalaisia vai muuttanu tänne jostain? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Hei!
On paljon mahdollista että tunnetaan..=) Oon muuttanu tänne varmaan 12 vuotta sitten..=) mutta ei vaan ole kauheasti tuttuja kertynyt..
Oletko sinä ihan paikkakuntalaisia vai muuttanu tänne jostain? =)
Ihan alkuperäispudasjärveläisiä
Et tainnut olla sitten se keneksi sinut kuvittelin!
Voisin pistää iltasella vaikka YV:tä, jahka kotiin menen mikäli sulla olis kiinnostusta tutustua?
Minkäs ikäisiä lapsia sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vammalan, pian tulevan sastamalan lähialueet... :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Tääl ois yks Anjalankoskelta.
Kouvolan seutu-Anjalankoski-Kotka-Hamina alueelta tuttavuuksia etsii hän.![]()