ystävät ei tunnu enää välittävän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jossi

Vieras
Olen jotenkin kyllästynyt olemaan aina se joka ottaa yhteyttä ystäviini, kyselee kahville, kylään ihan mitä tahansa. Kaikki kaverini seurustelevat, itselläni tilanne on erilainen avioeron vuoksi. Pariskunnittain tuntuvat kyllä käyvän syömässä, kaljalla tai muuten viettävän aikaa, itse joudun aina kyselemään muilta mitä tekevät ja saanko liittyä mukaan. Eihän siinä mitään jos näin ei olisi siis aina, jos edes joskus joku kysyisi minuakin jonnekkin. Olen jo ruvennut miettimään halutaankohan minua edes oikeasti seuraan. Olen ollut todella masentunut eron takia ja nyt tuntuvat kaveritkin kaikkoavan :(
Pieneltä paikkakunnalta ei ole mahdollisuutta löytää uusiakaan ystäviä. Ilmeisesti nämä kaverit eivät sitten aitoja ystäviä olleetkaan?

Elät raskaita aikoja ja eihän se oikein ole, jos kaverit jättävät siinä tilanteessa. Mutta jospa he pelkäävät, että tunnet itsesi ulkopuoliseksi tilaneissa, joissa muilla on puolisot mukana. Ihan omaa tyhmyyttään näin toimivat. Mutta mene muutaman kerran "väkisin" mukaan ja ole oma iloinen itsesi, jolloin kaverit näkevät että pärjäät tässäkin porukassa. Vaikeaa se varmasti on, varsinkin jos masennus vaivaa. Avioeron puiminen jne. on varmasti parempi kuitenkin tehdä likkakaverien kanssa kaksin tai pienellä porukalla.

Jaksuja!!!!

Yhteistyössä