P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Nykysisn taas TURKULAINEN, yhteyttä saapi ottaa
Lainaa
mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?
minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)
tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!
Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Vaala pieni alue Varissuon ja Lausteen kupeessa.
Me Varissuolta :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
no se on täällä lausteen ja varissuon välissä vai miten mä sen nyt sanoisin
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Tepäs asutte sitte aika lähellä meitä.Asutteko lähellä sitä kauppakeskusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Asutaan kauppakeskuksen takanaEihän meiltä oo kuin muutama sata metri kaupalle
Tiedätkö missä päin on Akseli kiinteistöpalvelu tai Koukkarinkadun päiväkoti?
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:janakkala
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Asutaan kauppakeskuksen takanaEihän meiltä oo kuin muutama sata metri kaupalle
Tiedätkö missä päin on Akseli kiinteistöpalvelu tai Koukkarinkadun päiväkoti?
kiinteistöpalvelun tiiän koska oon kerran käyny siinä pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja anai:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Vantaa
täällä myös :wave:
Ja täällä :wave:
myöskin :wave:
ja mä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:tampere