Ystävänpäivästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Argh

Vieras
Minua ärsyttää suunnattomasti ne ihmiset, jotka vinkuvat ja pyörikelevät itsesäälissä kun eivät ole saaneet ystävänpäiväkortteja tai tekstiviestejä.. Sillä ei tientenkään ole mitään merkitystä, etteivät he lähettäneet niitä itsekään kellekään... Minä minä minä!

Ärsyttää myös ihmiset, jotka vastustavat ystävänpäivää sanomalla, että ystäviä voi aivan hyvin muistaa mulloinkin vuoden aikana, ihan mikä tahansa päivä lähettää kortin tai antaa pienen lahjan. Jännää vain, että nämä ihmiset ovat niitä, jotka eivät kyllä muista koskaan minään muunakaan päivänä.

mun mielestä ystävänpäivä on yksi turhimmista "juhla" päivistä.. Korkeintaan ymmärrän että vasta rakastuneet kuhertelevat ja lahjovat toisiaan ystäväpäivänä, mutta se että pitää spämmätä 1 000 000 viestiä niin nej tack för mej

Toisaalta miksi ystävää ei voisi muistaa myös ystävänpäivänä? Mutta jos ystävää muistaa VAIN kerran vuodessa, se ei ole hyvä.
Mielummin otan vastaan ystävänpäivä toivotuksia kun joulukortteja.
Vaikka selviän hengissä ilman kumpiakaan.

Niin, miksi se ystävänpäivä on monelle päivä, jolloin ei missään nimessä saa muistaa ystävän olemassaoloa. Jos kerran ystävää voi muistaa minä päivänä tahansa, miksi juuri 14. helmikuuta onkin päivä, jona sitä ei saa tehdä? Selittäkääpä

Yhteistyössä