Elämä on liian lyhyt läskien murehtimiseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
Älkää hyvät ihmiset tuhlatko energiaanne ja aikaanne,huonoon itsetuntoon ja mietintään olenko lihava vai laiha,hyväksyykö muut minut tai hyväksynkö itseni.
Luulisi että kaikki jo tietävät jotta mallit ovat vain alipainoisia ja niitä on turha ihannoida vaikkakin niitä joka päivä jostain pilkistää,täytyy ymmärtää että me normaalipainoiset ihmiset olemme ihan eri asia kui huippumallit.

Olkaa kiitollisia siitä että teillä on perhe ja olette terveitä!nauttikaa elämästä ja tehkää asioita jotka on teille tärkeitä.

kaunistautua voi muutenkin kuin laihduttamalla,pukeutumalla kauniisti,käymällä kampaajalla,meikkaamalla ja huolehtimalla henkisestä hyvinvoinnistaan,hieman omaa aikaa ja ystäviä,ja parisuhde pitää muistaa.

Minä olen vasta lasten jälkeen oppinut hyväksymään ja rakastamaan tervettä ja luonnonkaunista kehoani.Aiemmin olen ollut hoikassa kunnossa ja nyttemmin minulla elämän tuomia lisäkiloja ehkä n5.Mutta ne eivät menoa haittaa niin että minu tarvisi niillä päätäni vaivata,keskitän energiani ihan johonkin muuhun nykyään.
Jos ulkomuotoni jotakuta haittaa se on sitten hänen ongelmansa.

Voikaa hyvin ja mukavaa joulun odotusta kaikille ja nauttikaa joulun herkuista!!

Joo mutta jos ylipaino jatkuvasti kaihertaa mieltä niin sitten se kyllä syö sitä ainutta elämää ja olisi ihanne jos saisi muiden kannustuksella laihdutettua.

Ei ole mitään nappia jota painamalla hyväksyy itsensä siitä huolimatta ettei halua olla tietynlainen.

hyvin sanottu!peesaan!
Omaan ulkonäköön voi parhaiten vaikuttaa vaatevalinnoilla. Ja jos ne läskit hirvittää, niin-
www.kalorilaskuri.fi sinne vaan ja jumppaan/salille/lenkille, liikuntaa harrastamaan.
Muistakaa, kukaan ei voi rakastaa teitä, jollette ensin itse rakasta itseänne.
Ja niistä huippumalleista...eiks tää ole vähän turha vertaus? mä en ainakaan halua näyttää siltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja HAHAH:
LÄSKI LYHENTÄÄ ELÄMÄÄ JOTEN TURHA MUREHTIA, SE LOPPUU SULLA VÄHÄN AIKAISEMMIN!:) Ylipainoinen= ei ole terve.

Stressi ja itsensä mollaaminen lyhentää myös :)

niin nuo yllä mainitut yleensä kulkee käsi kädessä sen ylipainon kanssa..olet oikeassa

Aivan,rehellinen ylipaino on eri asia,yritin vain tässä "valistaa" normaalipainoisia immeisiä,jotta turha murehtia.
Mutta jos painoa on paljon liikaa,sitten tietenkin on asiaan puututtava ja saatava paino normaaliksi,jottei ainakaan mitään sairauksia tulisi.tms.jokapäiväisiä vaikeuksia.

Mulla on tuo pari kiloa tuossa vyötäröllä näin monen lapsen jälkeen,monesti on katsottu ja kyselty masusta,että jokos teille on niin ja niin mones taas tulossa....aikas törkeää,ottaen huomioon etten ole kuitenkaan lihava.

hop,eikös voitaisi kaikki omaksua tää ajattelumalli josta kirjotin ja kaupata sitä vielä kaverillekin(normaalipainoiselle),ois paljon helpompi elää stressaamatta!:)

Yhteistyössä