V
vierailija
Vieras
Anteeksi, ettei minusta ole kuulunut! Touhuan yhden jutun parissa, mutta käyn täällä aina välillä kurkkimassa.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen taas eri henkilöJoo! Teen yhtä projektia. Se on täysin ylimääräinen, mutta voi olla hyödyksi myöhemmin. Sitten tietysti myös iso työ, josta olen kirjoittanut sinulle sp:ssa jne..![]()
Vai niin. No, ei haittaa.Olen taas eri henkilömutta kiva jutella kuitenkin!
Mä kuuntelen musaa, luen uutisia ja kattelen peliarvosteluja!Mitä teet yöllä?![]()
Kivaa!Mä kuuntelen musaa, luen uutisia ja kattelen peliarvosteluja!
Projektin tekoa, se on ihan mukavaa.Mitä sinun yö-ohjelmaan kuuluu?
Se ois varmasti hieno taito, mulla ei ole hallussaProjektin tekoa, se on ihan mukavaa.En oikein pysty kuuntelemaan mitään tai katsomaan mitään samaan aikaan. Häiriinnyn siitä!
Olisi kyllä hyvä opetella tekemään montaa asiaa yhtä aikaa, joista toinen vaatii paljon keskittymistä (esim. kirjoittaminen, lukeminen tai puhuminen). Itse asiassa minun pitäisikin harjoitella sitä, koska tarvitsisin sitä taitoa myöhemmin.
![]()
Nam! Varsinkin punaisella maidollaLaitoin maitokahvin tulelle![]()
Eikö? Luulin, että sulla voisi olla.Se ois varmasti hieno taito, mulla ei ole hallussa![]()
Punaisella tai sinisellä!Nam! Varsinkin punaisella maidolla![]()
Minulla on itse asiassa tulkin koulutus eli pitäisi olla...Se ois varmasti hieno taito, mulla ei ole hallussa![]()
Oletko minkä kielinen tulkki?Minulla on itse asiassa tulkin koulutus eli pitäisi olla...![]()
3-kielinen.Oletko minkä kielinen tulkki?![]()
En minä tähän aikaan uskalla kahvitellaPunaisella tai sinisellä!En huomaa juuri eroa.
Oletko kahvikupillisella?Minulla on täysi kupillinen edessä.
![]()